AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #1 Skrevet 26. januar 2018 Ja, dette er jo litt merkelig da.. Men jeg ble fridd til rett før jul. Jeg elsker min fremtidige mann og det er klart jeg vil gifte meg med han. Problemet er ringen. Problemet er ikke at den ikke er dyr eller fancy nok, men den er bare virkelig ikke min stil. Den passer ikke inn med klær jeg går i, eller personligheten min, og det ser nesten tøysete ut. Den ser litt spesiell ut, og jeg skjønner ikke helt hvorfor han har valgt den, jeg mistenker egentlig at selgeren styrte dette litt for det er ingenting med denne ringen som er i nærheten av meg. Jeg ønsker egentlig å snakke med han og kanskje kjøpe en ny ring, men er dette innafor? Det er jo en ring jeg vil ha gjennom hele livet, og jeg burde jo være glad i den, men hver gang jeg ser på den blir jeg nesten litt irritert fordi den ikke er fin. Den er ikke diskret heller.. Kan legge til at dette ikke er en ring med noen betydning for han, altså det er ikke arvegods eller noen grunn til at han valgte akkurat den. Jeg har forsøkt å spørre hva som gjorde at han valgte den, men han trekker bare på skuldrene og sier den var fin. Jeg kan gjerne betale for ny ring selv altså, det er ikke det som er problemet... Jeg bare liker ikke ha en ring jeg ikke liker på meg hver dag.. Anonymkode: b7f27...10d 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #2 Skrevet 26. januar 2018 Jeg hadde nok tatt det opp med han hvis jeg var deg. Som du sier så skal du gå med den hver dag. Min samboer tok ingen sjanser og lot meg velge ring selv. Når han viste meg hva han selv hadde tenkt å kjøpe så er jeg glad jeg fikk velge selv Anonymkode: 84eee...8ef
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #3 Skrevet 26. januar 2018 Jepp, jeg byttet den Fikk en ring med en (i mitt hode) enorm diamant. Den hang seg fast i alt, og var ikke meg i det hele tatt. Var litt redd for å bruke den for diamanten som sagt satt seg fast over alt og var redd for å miste den... Byttet den inn i en alliansering med en fin liten innfelt sten, og mellomlegget brukte vi på gifteringer Anonymkode: 55b6f...17f 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #4 Skrevet 26. januar 2018 Jeg ville ikke byttet. Orker ikke engang se for meg den kleine samtalen der du må fortelle typen at ringen han har kjøpt ikke er bra nok for deg. Anonymkode: 31852...e37
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #5 Skrevet 26. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ikke byttet. Orker ikke engang se for meg den kleine samtalen der du må fortelle typen at ringen han har kjøpt ikke er bra nok for deg. Anonymkode: 31852...e37 Handler ikke om at den ikke er bra nok for meg, men at noe du skal gå med hver dag virkelig ikke er din stil. Syntes det blir teit å si den ikke er bra nok, det er bare at jeg ikke liker den. Hadde vært noe annet om jeg hadde sagt at den ikke kostet nok eller at den ikke hadde nok diamanter, men det er bare noe at når den kan minne om dette:https://www.chanti.no/diamantring_i_14_karat_gull_og_hvitt_gull_0_27_ct__-2323053 Og det virkelig er langt fra min stil så blir det så rart å måtte gå med den hver dag bare fordi han kjøpte den, når det ikke har noe spesiell betydning for han engang... Anonymkode: b7f27...10d 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #6 Skrevet 26. januar 2018 Jeg fikk også en ring som virkelig ikke var min stil (den er skikkelig spesiell) Men nå elsker jeg den, siden det er mannen i mitt liv som plukket den ut til meg Så jeg ville nok heller gitt det litt tid enn å risikere å såre mannen din pga. en ring. Du behøver heller ikke gå med forlovelsesringen resten av livet. Det er gifteringen du har på deg, og denne kan dere jo plukke ut sammen Anonymkode: da441...930 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå