AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #1 Skrevet 26. januar 2018 Når i syklusen testet du positivt? Hadde du mange negative tester først? Er det forresten noen som vet hvorfor man produserer senere hcg enn andre? Anonymkode: e3af4...ec5
Minlillenr3 Skrevet 13. februar 2018 #2 Skrevet 13. februar 2018 I mine to første svangerskap testet jeg sent positivt og fikk alltid svake tester. Tok til og med test på legekontoret som påstod jeg ikke var gravid😂 Var over 6 uker på vei før jeg fikk positiv digital hehe.. men var gravid begge gangene. Vet helt ærlig ikke hvorfor noen produserer sent
Gjest fruktfest Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 Testet den dagen jeg forventet mens og den var så hvit og negativ som den kunne bli. Følte på kroppen at noe var litt utenom det vanlige, men gadd ikke stresse (tok test på lillejulaften og var redd det skulle ødelegge hele jula, så orket ikke ta noen flere tester mellom jul og nyttår). Andre januar viste testen svaak positiv, digital viste gravid 1-2 og plutselig 3+ en uke senere. Er nå 12+0, så vil tro jeg produserer HCG litt tregere enn «normalt»(?) Mener å huske det var ganske likt med første barnet og, bare litt ulike datoer da.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #4 Skrevet 15. februar 2018 Altså, man produserer ikke hcg senere. Hadde man gjort det så hadde ikke kroppen forstått den var gravid og egget hadde blitt støtt ut. Man må ha hcg i kroppen for å holde på egget eller embryoet som det heter. Men, noen har svært effektive nyrer som filtrerer bort hcg, slik at hcg går tilbake til blodet og ikke kommer ut med urinen. Hadde man derimot testet i blod så hadde det blitt positivt. Anonymkode: f51e6...aca 2
Gjest fruktfest Skrevet 16. februar 2018 #5 Skrevet 16. februar 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, man produserer ikke hcg senere. Hadde man gjort det så hadde ikke kroppen forstått den var gravid og egget hadde blitt støtt ut. Man må ha hcg i kroppen for å holde på egget eller embryoet som det heter. Men, noen har svært effektive nyrer som filtrerer bort hcg, slik at hcg går tilbake til blodet og ikke kommer ut med urinen. Hadde man derimot testet i blod så hadde det blitt positivt. Anonymkode: f51e6...aca Om det er tilfelle så skjønner jeg mye mer av hvorfor testene hos meg blir positive litt senere. Tar medisiner for at nyrene skal fungere bedre/som normalt🙊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå