Gå til innhold

Kjøpt meg helt ny iPhone 8plus, men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men av en eller annen grunn så kommer den med ferdig utfylt timeplan i kalender appen. Altså forskjellige fag hver dag videre i all evighet. Det er den innbygde kalenderen. Er det noe som helst mulighet til å få slettet alle eventene på en gang. Dette varer i flere måneder OG år fremover, så trenger å få slettet en gang for alle.

Har foreløpig ingen egne planer registrert i den. 

Anonymkode: 9e21e...20c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den høres nesten brukt ut, er du sikker på at du ikke har fått en brukt telefon?

Anonymkode: 576d1...cdf

• Liker 2
Skrevet

kjøpt gjennom onecall, og den så helt ny ut

Har nå sjekket frem til 2021 og der står det fortsatt matte, engelsk, samfunnsfag osv osv 

Gjest Tom Bäcker
Skrevet

Hvis telefonen er koblet mot en icloud- eller google-konto, så vil alt av opplysninger fra disse kontoene bli lastet ned til den nye telefonen. Det gjelder passord, kontakter, e-post, kalenderoppføringer og you-name-it.

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men av en eller annen grunn så kommer den med ferdig utfylt timeplan i kalender appen. Altså forskjellige fag hver dag videre i all evighet. Det er den innbygde kalenderen. Er det noe som helst mulighet til å få slettet alle eventene på en gang. Dette varer i flere måneder OG år fremover, så trenger å få slettet en gang for alle.

Har foreløpig ingen egne planer registrert i den. 

Hva fikk du den i? En fin boks med tynn plast på?

Skrevet

du har fått en brukt telefon.

Anonymkode: e5772...785

Skrevet

Sjekket med onecall. De har dobbeltsjekket og den ble åpnet første gang 23.01. Samme dag som jeg åpnet. 

Jeg har sikkerhets kopiert fra gamle iPhone og mine oppføringer i kalenderen kommer I TILLEGG til disse fagene. Pluss at fag oppføringer var der FØR jeg sikkerhetskopierte. 

De ba meg nullstille en gang til, og gjenopprette en gang til, og sende inn hvis det ikke gikk. 

Men nå har jeg klart å slette disse oppføringene. Slettet en og en med fremtidige oppføringer. Da var det problemet ut av verden. 

Onecall garanterte den var ny. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...