AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #1 Skrevet 26. januar 2018 Har nå hørt med to firmaer som driver med bryllups-video. Og de skal begge to ha 25 000!! kr for dette.. Noen som har noen billigere å anbefale? Anonymkode: ae21f...5bf
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #2 Skrevet 26. januar 2018 Må dere ha "proff" video? Jeg ville mye heller spurt en av gjestene om å filme med vanlig hjemmekamera. Å betale titusener for video av bryllupet høres helt sykt ut, og jeg har aldri vært borti noen som har brukt firma til å filme. Hvor ofte kommer du egentlig til å se på den filmen, tror du? I forhold til hva det koster å få filmet det? Anonymkode: c2c7c...4e5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #3 Skrevet 26. januar 2018 Jeg ville heller bedt en venn om å filme og betalt han/henne litt for det. Skjønner at du vil ha en fin bryllupsvideo, men det er jo ikke sånn at du ser på den hele tiden akkurat. De bryllupsvideoene jeg har sett har vært "hjemmelaget", og jeg syns de er bra nok. Må bare få med det viktigste, og derfor er det lurt å spørre noen så de er oppmerksomme på hva dere vil ha med på filmen Anonymkode: aa6cc...600
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå