AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #1 Skrevet 26. januar 2018 Hva gjør du for å følge med på ekser og andre som du er nyskjerrig på? Er litt frustrert for det virker som flere av mine vanlige stalker-objekter har gjort profilen sin på fb mere privat i det siste Vil bare vite hvordan de har det og hva de driver med. Ser en eks av meg har flyttet utenlands, det hadde jeg aldri trodd om han. Ser lykkelig ut med Filipinsk kone og familie. Syns det er artig å se bare, vil at de jeg har vært involvert i skal ha det bra. Unntatt dem jeg er sur på selvsagt. Så hva gjør jeg for å følge med? Hva gjør du? Anonymkode: d19da...3a0 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #2 Skrevet 26. januar 2018 Ehm, jeg regner med normale folk IKKE gjør dette.... Anonymkode: 7b50a...599 6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #3 Skrevet 26. januar 2018 Denne tråden burde stenges Anonymkode: c975f...98e 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #4 Skrevet 26. januar 2018 Jeg klarer ikke relatere til dette? Jeg hadde vært mer klar for en voododukke og en boks knappenåler, enn å se på bilder av at ekser har det bra med andre? Fuck det liksom. Anonymkode: 6ddbe...f43
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #5 Skrevet 26. januar 2018 Er en stalker selv, men dette hørtes litt voldsomt ut? Anonymkode: 5c263...f85
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #6 Skrevet 26. januar 2018 Om profilene er stengt, så pleier jeg å gp viavia.. Du kan få se mye på tanta sin åpne facebook, og gå inn på moren sin å se enda mer. Derfra kan du gå inn på kjøresten sin profil og gjøre det samme med hennes familie. Utrolig mye man finner ut ved å se andres profiler, og hva de skriver til hverandre om barn, barnebarn etc.. Anonymkode: 969e6...4e7 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #7 Skrevet 26. januar 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Om profilene er stengt, så pleier jeg å gp viavia.. Du kan få se mye på tanta sin åpne facebook, og gå inn på moren sin å se enda mer. Derfra kan du gå inn på kjøresten sin profil og gjøre det samme med hennes familie. Utrolig mye man finner ut ved å se andres profiler, og hva de skriver til hverandre om barn, barnebarn etc.. Anonymkode: 969e6...4e7 Takk Anonymkode: d19da...3a0 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #8 Skrevet 26. januar 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Ehm, jeg regner med normale folk IKKE gjør dette.... Anonymkode: 7b50a...599 Du spør aldri andre etter nytt og ingen forteller deg ting de har hørt? Å gå på kjentes fb er jo ikke noe annerledes, også mine ekser har innrømt at de gjør det. Har ikke noe problem med at andre leter etter informasjon om meg som er offentlig fordi de lurer på hvordan det går med meg. TS Anonymkode: d19da...3a0 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #9 Skrevet 26. januar 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg klarer ikke relatere til dette? Jeg hadde vært mer klar for en voododukke og en boks knappenåler, enn å se på bilder av at ekser har det bra med andre? Fuck det liksom. Anonymkode: 6ddbe...f43 Jeg klarer ikke relatere til dette! Voododukker? Heldigvis bærer jeg ikke så mye nag til noen... TS Anonymkode: d19da...3a0
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #10 Skrevet 26. januar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ehm, jeg regner med normale folk IKKE gjør dette.... Anonymkode: 7b50a...599 Selvfølgelig gjør mange dette, ts er tøff nok til å innrømme det 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden burde stenges Anonymkode: c975f...98e Hvorfor? Ser du noe lovbrudd her? Ts, støtter den med å gå via famile. Gamle tanter etc. holder ikke tilbake for noe Anonymkode: df83a...6c7 4
fullførsetningen Skrevet 26. januar 2018 #11 Skrevet 26. januar 2018 Herregud. Hvis noen stenger profilen sin gjør jeg alt jeg kan for å drite i dem. En stalker er det siste jeg vil være.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #12 Skrevet 26. januar 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig gjør mange dette, ts er tøff nok til å innrømme det Hvorfor? Ser du noe lovbrudd her? Ts, støtter den med å gå via famile. Gamle tanter etc. holder ikke tilbake for noe Anonymkode: df83a...6c7 Alle som gjør noe de ikke bør gjøre, unnskylder det med at «alle/mange gjør det, de tør bare ikke innrømme det». De som har private profiler har det nettopp fordi de ønsker å ha livet sitt PRIVAT. Ts bør respektere det og slutte å snoke rundt som en creepy stalker. Det er mye som ikke er ulovlig, men som likevel er drittsekkoppførsel. Anonymkode: d1751...0fc 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #13 Skrevet 26. januar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mye som ikke er ulovlig, men som likevel er drittsekkoppførsel. Anonymkode: d1751...0fc Sjelden tråder blir stengt av den grunn, da Anonymkode: df83a...6c7 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #14 Skrevet 26. januar 2018 Hva ønsker dere å få ut av denne stalkingen? Hva vil dere disse menneskene? Anonymkode: aabd7...684
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #15 Skrevet 26. januar 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva ønsker dere å få ut av denne stalkingen? Hva vil dere disse menneskene? Anonymkode: aabd7...684 Dette er nok ikke stalking av den alvorlige grad som man anmelder hvor man føler noen kikker gjennom vindu etc. Dette er mer de som snoker på diverse sosiale medier for å bare se hvordan det går med enkelte. Anonymkode: 5b5f4...4e6 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #16 Skrevet 26. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er nok ikke stalking av den alvorlige grad som man anmelder hvor man føler noen kikker gjennom vindu etc. Dette er mer de som snoker på diverse sosiale medier for å bare se hvordan det går med enkelte. Anonymkode: 5b5f4...4e6 Vil bare vite hva som gjør disse personene interessante. Jeg blir nemlig utsatt for det samme, bare at enkelte går etter mine venner for info. Vet på forhånd hva de har spurt etter om meg Skjønner bare ikke hvorfor de er så opptatte av kjedelige, lille, ubetydelige meg. Men virker som de har lyst til å lete opp etter det minste tegn på negativitet.. Jeg tenker at det er på tide å få seg et liv, og at slike personer har hatt alvorlige kriser i sitt liv. Dermed går de ut etter meg, for å finne en knagg å henge meg på.. Skjønner ærlig talt ikke behovet. Anonymkode: aabd7...684
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #17 Skrevet 26. januar 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Vil bare vite hva som gjør disse personene interessante. Jeg blir nemlig utsatt for det samme, bare at enkelte går etter mine venner for info. Vet på forhånd hva de har spurt etter om meg Skjønner bare ikke hvorfor de er så opptatte av kjedelige, lille, ubetydelige meg. Men virker som de har lyst til å lete opp etter det minste tegn på negativitet.. Jeg tenker at det er på tide å få seg et liv, og at slike personer har hatt alvorlige kriser i sitt liv. Dermed går de ut etter meg, for å finne en knagg å henge meg på.. Skjønner ærlig talt ikke behovet. Anonymkode: aabd7...684 Virker som de som stalker deg har et annet motiv enn det jeg har når jeg sjekker ekser og andre perifere kjente på fb som jeg ikke er fb-venner med. Jeg har flyttet mye og har ikke kontakt med de miljøene jeg var i før, ingen av vennene mine kjenner eksene mine etc. Jeg vil bare vite hvordan det går med folk, det er normal nyskjerrighet. Jeg bruker ikke denne infoen til noe, og blir glad når jeg ser at de har det bra, og godter meg kanskje litt når det går dårlig for mobberne mine på skolen, det er alt. Jeg sitter ikke og gjør det hver dag heller, det kan gå år mellom hver gang. TS Anonymkode: d19da...3a0 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #18 Skrevet 26. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Virker som de som stalker deg har et annet motiv enn det jeg har når jeg sjekker ekser og andre perifere kjente på fb som jeg ikke er fb-venner med. Jeg har flyttet mye og har ikke kontakt med de miljøene jeg var i før, ingen av vennene mine kjenner eksene mine etc. Jeg vil bare vite hvordan det går med folk, det er normal nyskjerrighet. Jeg bruker ikke denne infoen til noe, og blir glad når jeg ser at de har det bra, og godter meg kanskje litt når det går dårlig for mobberne mine på skolen, det er alt. Jeg sitter ikke og gjør det hver dag heller, det kan gå år mellom hver gang. TS Anonymkode: d19da...3a0 Dere går fortsatt på skolen? Jeg sluttet på skolen når jeg bar 21. Det må ha vært ganske ille mtp mobbing da i såfall hvis du er såpass sur og bitter på alle mobberne dine. Eller? Ikke bra. Ikke bra. At det har vært flere mobbere er ikke bra det heller men godt å se at du har det bra i allefall. Hvor mange mobbere var det til sammen egentlig? Anonymkode: d7731...cae
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #19 Skrevet 26. januar 2018 28 minutter siden, AnonymBruker said: Dere går fortsatt på skolen? Jeg sluttet på skolen når jeg bar 21. Det må ha vært ganske ille mtp mobbing da i såfall hvis du er såpass sur og bitter på alle mobberne dine. Eller? Ikke bra. Ikke bra. At det har vært flere mobbere er ikke bra det heller men godt å se at du har det bra i allefall. Hvor mange mobbere var det til sammen egentlig? Anonymkode: d7731...cae Omtrent halve klassen, resten bare så på. Disse gidder jeg nesten aldri sjekke fb-profilene til men kan innimellom høre noe om dem av bekjente om jeg er i hjemtraktene. Vet at en er alkis og det plager meg ikke akkurat. TS Anonymkode: d19da...3a0
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #20 Skrevet 26. januar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil bare vite hva som gjør disse personene interessante. Jeg blir nemlig utsatt for det samme, bare at enkelte går etter mine venner for info. Vet på forhånd hva de har spurt etter om meg Skjønner bare ikke hvorfor de er så opptatte av kjedelige, lille, ubetydelige meg. Men virker som de har lyst til å lete opp etter det minste tegn på negativitet.. Jeg tenker at det er på tide å få seg et liv, og at slike personer har hatt alvorlige kriser i sitt liv. Dermed går de ut etter meg, for å finne en knagg å henge meg på.. Skjønner ærlig talt ikke behovet. Anonymkode: aabd7...684 Ingen vet om jeg sjekker ut enkeltes Instagram profiler. Tror ikke det er snakk om å snakke med venner av personen de snoker på heller. Anonymkode: 5b5f4...4e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå