Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #1 Skrevet 8. februar 2005 Tine vil at jeg skal smake lenge og mye på varene hennes; hun er til og med villig til å betale litt ekstra hvis jeg lover å være trofast og bare holde meg til henne. På den andre siden av gata står Synnøve og lager ulike lyder. Litt lokking til meg, og litt klaging og sjebbing (glamourgirl vet hva dette er) mot Tine. Varene hennes ser ganske like ut, og min erfaring er at smaken også er temmelig lik (selv om Synnøve har større hull). Så: Noen kjøper seg venner, mens andre lokker med større hull. Hvem vinner meg til slutt; Tine eller Synnøve? Eller blir jeg lei av store ord og store hull, slik at jeg rett og slett finner meg ei frittgående høne? Hvem vet? (og dere som svarer Lisa Ekdahl her kan gå direkte til Ordleker)Uansett; her blir det en solid Catfight! Yummi!
Væren Skrevet 8. februar 2005 #2 Skrevet 8. februar 2005 Nå kunne jeg jo ha kastet meg inn i kampen og breket og reklamert ivrig for geitost produsert av melk fra kvinnelig hannsau (er det mulig???) - men det skal jeg altså holde meg for god til!
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #4 Skrevet 8. februar 2005 Fint du ikke nevnte hu Leni. Hun som bor på Gjenbrug? Rart, egentlig, at ikke dustene fra Jul i Blåfjell tenkte på dét der de føk rundt og lette etter Gjenbruk?
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #5 Skrevet 9. februar 2005 Jeg har sympati med Tine...hu må betale for å få være med, stakkar. Ser for meg at Synnøve er den "blonde" namme nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå