Gå til innhold

Elixir ødelegger huden min?? Store porer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt mye bra om Elixir sin hjemmepeeling serie og bestemte meg for å prøve produktene. Har brukt bla. Skin smoothing kremen med 10% glykolsyre. Denne har jeg brukt nesten hver kveld. Av og til i kombinasjon med peeling pads. I 4 måneder.

Først ble jeg overlykkelig! For alle kvisene forsvant etter bare en måned. Rundt juletider stod jeg foran speilet og vasket ansiktet. Så begynte jeg å lure... ser ikke porene mine større ut? Nevnte det for ei venninne og fikk låne hennes smoothing krem på 20%. Brukte det et par-tre kvelder. Tenkte ikke mer over det. Pleier ikke studere meg selv i speilet så lenge. 

Før jeg plutselig en dag fikk et sjokk! Porene mine har jo blitt kjempestore!! Jeg kuttet ut syreproduktene med en gang. Nå har det gått ca 14 dager og porene mine ser fortsatt store ut. Hva faen? Endelig finner jeg et produkt som hjelper mot kviser, og så skjer dette?

Legger ved noen bilder. Selv om de ikke er så tydelige. (Mobilen har sånn smoothing filter) Har alltid hatt glatt og fin hud i panna uten en eneste synlig pore.Nå ser huden slik ut! Jeg er så sur og lei meg.

Har jeg ødelagt huden min for alltid? Eller vil de bli normale igjen? :(

Nederste bilde er porene rundt nesen. Har alltid hatt litt store porer her men nå har de bare blitt større. 

Noen som har vært borti noe slikt før? Ved bruk av AHA syrer, elixir, kjemisk peeling eller lignende? Hva skal jeg gjøre?

"Elixir smoothing cream motvirker store porer og grov hud" yeah right.

20180126_000845.thumb.jpg.5b4d90caed6ac6f1305c766d4c34788b.jpg

IMG_20180126_000817_396.jpg.78ecfcef23fa29e1d6833580be0a60d4.jpg

Anonymkode: dff01...8fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du Niactilkremen? 

Anonymkode: a98e1...4e3

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bruker du Niactilkremen? 

Anonymkode: a98e1...4e3

Ja. Blandt annet.

ts.

Anonymkode: dff01...8fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...