siwhel Skrevet 25. januar 2018 #1 Del Skrevet 25. januar 2018 Ja her er plassen hvor det mest rare havner. Så hva har du i ditt nattbord. 3 bøker, 1 blad, våtservietter, kondomer, glidemiddel, vibrator, batterier, smokker, penger og en regning (betalt) Siw 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 25. januar 2018 #2 Del Skrevet 25. januar 2018 (endret) Håper ikke smokkene og dildoen ligger sammen i skjønn forening 😉 Jeg har ikke nattbord for øyeblikket, men de jeg nettopp tømte for salg var fulle av hårstrikker, lipsyl og mynter. Endret 25. januar 2018 av Miss.Wildfox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siwhel Skrevet 26. januar 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 26. januar 2018 4 timer siden, Miss.Wildfox skrev: Håper ikke smokkene og dildoen ligger sammen i skjønn forening 😉 Jeg har ikke nattbord for øyeblikket, men de jeg nettopp tømte for salg var fulle av hårstrikker, lipsyl og mynter. God morgen. Nei det er nå flere skuffer. -siw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #4 Del Skrevet 26. januar 2018 5 timer siden, siwhel skrev: Ja her er plassen hvor det mest rare havner. Så hva har du i ditt nattbord. 3 bøker, 1 blad, våtservietter, kondomer, glidemiddel, vibrator, batterier, smokker, penger og en regning (betalt) Siw Det var ekkelt. Anonymkode: b5b7c...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siwhel Skrevet 26. januar 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 26. januar 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var ekkelt. Anonymkode: b5b7c...14a Hvordan kan du mene det er ekkelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siwhel Skrevet 28. januar 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 28. januar 2018 Hihi denne tråden slo ikke an... nattbord siden av sengen er ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehodet Skrevet 28. januar 2018 #7 Del Skrevet 28. januar 2018 Tror kanskje du har litt store forhåpninger på aktivitet en søndags morgen :-) I nattbordskuffen her er det en temperaturmåler, nobligan retard, penisring, dopapir, kulepenn, lader til mobil, boka to søstre av Åsne Seierstad. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 10. februar 2018 #8 Del Skrevet 10. februar 2018 Artig tråd, synes nå jeg,da Jeg har: Hele cd-samlingen i skapet, samt to bøker om sex og samliv. Noen kassetter har visst også havnet her I skuffen: En minnepinne med uerstattelige filer. Snytepapir. Fyrstikkeske. Al-koppen etter et utbrent stort telys (med brukte fyrstikker i). En gammel vekkerklokke som skal repareres. En journal. En fjernkontroll. Av og til: notatbok. Oppå: Håndkrem. Av og til en telysholder. Av og til vannglass. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 10. februar 2018 #9 Del Skrevet 10. februar 2018 På mitt nattbord står et stort buddha hode i sølv, akt skulptur av en kvinne og to gamle flasker fra Japan. I øverste skuff ligger perlebrodert veske etter min kjære tante, mange par seskapshansker fra en svunnen tid pluss litt mikkmakk som bare ble puttet der i farten. I skuff nr to ligger morgengaven som min morfar gav mormor : et sett med børster til hår og klær med svinebust + speil og smykkeskrin 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå