Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #2 Skrevet 8. februar 2005 På latin: Vagina Mobile (brukes også om flaggermus)
Gjest Bellatrix Skrevet 8. februar 2005 #3 Skrevet 8. februar 2005 Sikkert sånn som det skrives. Vet ikke om det er spesielt riktig, men jeg legger i hvert fall trykk på e-en. Er det noe å være flau over å spørre om da? :klø:
Gjest Eurodice Skrevet 8. februar 2005 #4 Skrevet 8. februar 2005 Leamus uttales på samme måte som lealøs. Forøvrig er det en forvanskning/misforståelse for lemus, som er en form for krampe, med ufrivillige rykninger i en muskel. Det er et kjent fenomen i øyelokket.
Hu i Svingen Skrevet 8. februar 2005 #5 Skrevet 8. februar 2005 Leamus uttales på samme måte som lealøs. Forøvrig er det en forvanskning/misforståelse for lemus' date=' som er en form for krampe, med ufrivillige rykninger i en muskel. Det er et kjent fenomen i øyelokket.[/quote'] Nå skjønner jeg hvorfor noen sier lemus! Trodde det kom av "å lee" på noe jeg
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #6 Skrevet 9. februar 2005 Leamus uttales på samme måte som lealøs. Forøvrig er det en forvanskning/misforståelse for lemus' date=' som er en form for krampe, med ufrivillige rykninger i en muskel. Det er et kjent fenomen i øyelokket.[/quote'] Det synes jeg er veldig rart, for de to ordene skrives jo veldig forskjellig. Har aldri hørt at mus uttales løs før.
Gjest Eurodice Skrevet 9. februar 2005 #8 Skrevet 9. februar 2005 Gjest, så festlig du er da! Hvis du legger godviljen til, skjønner du nok at jeg mente at trykket skal ligge på samme stavelse i leamus som i lealøs. Forørig synes jeg at Trøffelhelten hadde et fantasifullt forslag.
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #9 Skrevet 9. februar 2005 Gjest' date=' så festlig du er da! Hvis du legger godviljen til, skjønner du nok at jeg mente at trykket skal ligge på samme stavelse i leamus som i lealøs. Forørig synes jeg at Trøffelhelten hadde et fantasifullt forslag.[/quote'] Skjønte det egentlig. Var i mitt morsomme hjørne. Det er over nå. :-)
Gjest Eurodice Skrevet 9. februar 2005 #10 Skrevet 9. februar 2005 Så synd! Det er sunt å ha det morsomt. Tar det lang tid før du livner til igjen?
Annie Skrevet 10. februar 2005 #12 Skrevet 10. februar 2005 Det var LAAANGE 10 minutter!! Trodde forresten ikke det gikk ann å si leamus på forskjellige måter jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #13 Skrevet 10. februar 2005 Avogtil, er dere, hysteriske, hele gjengen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå