Gå til innhold

22. Juli 2011 vs. 11. September 2001

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket terrorangrep synes du var mest sjokkerende og hvilket angrep hadde sterkest inntrykk på deg?

Anonymkode: 1bb82...f2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De lar seg ikke sammenligne, og jeg synes en slik sammenligning ville være uetisk. Begge er enorme katastrofer med stor menneskelig lidelse. Kan vi ikke la det være der?

Anonymkode: 605a1...ecf

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket terrorangrep synes du var mest sjokkerende og hvilket angrep hadde sterkest inntrykk på deg?

9/11 

Anonymkode: eb2ec...d4d

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De lar seg ikke sammenligne, og jeg synes en slik sammenligning ville være uetisk. Begge er enorme katastrofer med stor menneskelig lidelse. Kan vi ikke la det være der?

Anonymkode: 605a1...ecf

Sant nok, Og jeg ser poenget ditt. Men etter min mening så var 11. september mer sjokkerende og det var et terrorangrep uten dimensjoner, Og konsekvensene som følge av 11.september var større ikke bare for en nasjon men for hele verden enn hva 22. juli var.

Skrevet

22 juli! Var litt ung, og kunne ikke helt ta inn overmeg hva 9/11 var. Så flyene, røyken fra byggene på tv, men gikk liksom ikke helt inn på så måte.

22 juli! Var i Oslo område, skulle inn til siba på Alexander Kiellandsplass for å hente en tv, havna midte i sentrum, hørte alarmen som gikk. Det vsr helt uvirkelig. Noe slikt i Norge! (Hadde foreldrene mine med meg med flyttelass, ellers hadde det ikke hastet å hente tven fra reperasjon). 

Anonymkode: 5d2cf...d6b

Skrevet

9/11, Først så trodde man at det var en dårlig Hollywood film som du var vitner til.

Skrevet

22/6. Var relativt liten 11/9, men det er nok det at 22/6 var så mye nærmere her hjemme som gjorde det.

Anonymkode: 46a71...a21

Skrevet

Syns likheten i tallene er mest påfallende...

Anonymkode: 3b9e3...0fa

Skrevet

9/11. Husker best da jeg så fly nr 2 komme og styrte inn i bygget mens jeg så på direktesendingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...