Gå til innhold

Slites mellom å ville være i forhold og singel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slites mellom å ville finne en kjæreste og å ville være singel. Fyller 30 i år, og burde vel egentlig være aktiv. Er medlem på diverse datingsider, men jeg kjenner jeg blir helt sliten i kroppen bare av at en mann skriver «Hei». Savnet etter å være to i hverdagen, ha en å komme hjem til etter jobb, reise på tur med, en å støtte seg til og en bestevenn man kan være med er der daglig.

På en annen side trives jeg veldig godt i mitt eget selskap. Liker å gjøre akkurat hva jeg vil når jeg vil. Jeg orker rett og slett ikke å bli kjent med flere menn over datingssider. Jeg jobber i en krevende jobb og har et barn på 7 år som jeg naturligvis bruker mye tid sammen med. Nå nærmer det seg 1 år siden jeg har vært på date, og jeg det byr meg i mot. 

Andre som har vært i samme situasjon?

Anonymkode: d2944...046

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slites mellom å ville finne en kjæreste og å ville være singel. Fyller 30 i år, og burde vel egentlig være aktiv. Er medlem på diverse datingsider, men jeg kjenner jeg blir helt sliten i kroppen bare av at en mann skriver «Hei». Savnet etter å være to i hverdagen, ha en å komme hjem til etter jobb, reise på tur med, en å støtte seg til og en bestevenn man kan være med er der daglig.

På en annen side trives jeg veldig godt i mitt eget selskap. Liker å gjøre akkurat hva jeg vil når jeg vil. Jeg orker rett og slett ikke å bli kjent med flere menn over datingssider. Jeg jobber i en krevende jobb og har et barn på 7 år som jeg naturligvis bruker mye tid sammen med. Nå nærmer det seg 1 år siden jeg har vært på date, og jeg det byr meg i mot. 

Andre som har vært i samme situasjon?

Anonymkode: d2944...046

jeg er litt eldre enn deg, men slites også med det samme. Jeg har to barn og hverdagen er god. Å få inn en voksen til (kanskje med egne barn) i denne kabalen er ikke bare enkelt. 

Men jeg savner sex og nærhet, og er derfor villig til å lete etter en kjæreste. Så får jeg vurdere hvor ofte og hvor tett vi skal være sammen hvis jeg finner noen jeg faller for.

Anonymkode: 56e68...565

Skrevet

Keg skulle aldri ha kjæreste igjen hadde jeg bestemt meg for da det ble slutt med eksen. Elsker mitt eget selskap, liker å gjøre som jeg vil når barna er hos ham og liker å kunne bestemme hvordan hverdagen skal være når barna er hos meg. Elsker også å flørte på byen ;) 

Så traff jeg en jeg falt fullstendig for, og har forkastet tanken om å være singel for alltid, men bare hvis jeg får ham... ingen andre jeg har møtt er så interessante at jeg vil gi opp singeltilværelsen min. 

Så jeg tenker at du kanskje kommer til å tenke det samme når du treffer drømmemannen.

Når det er sagt skulle jeg nesten ønske jeg ikke hadde møtt ham. Er vondt å være sååå forelsket og ikke vite hvordan man skal gå frem for å kapre denne personen for godt...

Anonymkode: a14db...ec7

Skrevet

Ja, jeg gjør det. 

Jeg savner å være to, nærhet, en å dele hverdagen med osv, men på den annen side så har jeg det fint alene og har mange planer og drømmer. I tillegg er jeg lei av å sette meg selv i andre rekke, så jeg føler for å være litt egoistisk. 

De mennene jeg har snakket med virker lite fleksible, og egentlig bare interessert i at jeg skal passe inn i deres liv. Merker at jeg blir lei. Nå er jeg like lite fleksibel selv, så har vel ikke mye jeg skulle ha sagt :ler:

Nå kan det jo hende at hele tankegangen min rundt det endrer seg om jeg treffer en mann jeg virkelig blir interessert i, men får se. 

Skrevet

Møter du en fyr som du virkelig blir interessert i kommer du til å ofre singeltilværelsen uten å blunke. Er du som meg kommer du aldri til å møte ham via nett. Nettet får folk til å virke 1000 ganger kjedeligere enn de egentlig er, og meldinger er bare et ork. Jeg blir som regel sittende å telle antall skrivefeil og smileys, uten å egentlig lese hva de skriver. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...