AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #1 Skrevet 25. januar 2018 Hvorfor? Hvorfor ikke? Synes jeg hører så mye gruff og misnøye overalt. Forhåpentligvis fordi internett og sosiale medier er en plass for «kos med misnøye». Håper det fins en del (mange?) fornøyde foreldre også. Men lurer generelt på hvilke kvaliteter/egenskaper dere ser på som positive og negative hos kontaltlærererene til barna, både nå og tidligere. Er selv lærer, men har ikke skolebarn selv helt enda. Anonymkode: eca67...8dd
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #2 Skrevet 25. januar 2018 Jeg er fornøyd, først og fremst fordi det ikke har dukket opp noe å være misfornøyd med. Utenom det så vet jeg jo ikke så mye. Har en førsteklassing som "ikke husker" når jeg spør hvordan skoledagen har vært, men han trives i alle fall, og det har ikke vært noen problemer hittil. Selv har jeg bare snakket med læreren i 20 minutter på en foreldresamtale og hørt på ham på et foreldremøte, og han virket grei og hyggelig. Og måten han beskrev sønnen min stemte på en prikk, så det virker som han er god til å se barna også. Synes i grunnen disse tingene er de viktigste i 1. klasse, men jeg tror han er flink til å lære fra seg også, da jeg synes sønnen min lærer mye. Men jeg vet ikke hva som er vanlig da. Anonymkode: ff302...e80
Fluttershy Skrevet 25. januar 2018 #3 Skrevet 25. januar 2018 Ja, vi er veldig fornøyd! Hun har klart å få litt mere ro på klassen (som er full av bråkemakere). Gjenstår en stor jobb, men hun har fått til mye! Hun er alltid åpen og tilgjengelig for å motta mail med spørsmål, forslag, ris og ros. Hun gir inntrykk for at hun setter pris på "maset" mitt. Vi har ett barn med spesielle behov, så det blir en del mail av og til. Hun er åpen for forlag ang. tilrettelegging, og kommer med mange egne forslag. Hun strekker seg langt for at barnet vårt skal ha det best mulig på skolen! Hun er vennlig og innbyr til stor tillit hos barna, samtidig som hun er bestemt og har klare grenser og regler!
Sushi Skrevet 25. januar 2018 #4 Skrevet 25. januar 2018 Både jeg og førsteklassingen er veldig fornøyde med kontaktlæreren. Hun virker trygg, bestemt og avslappa. Det virker som hun ser elevene godt, både de som trenger ekstra hjelp og de som trenger litt utfordringer.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #5 Skrevet 25. januar 2018 Jeg har en 5 klassing. De byttet kontaktlærer i år. Vi er fornøyd med begge, veldig fornøyd. Begge er lærere som tar opp ting som er viktig, og ikke tull. Og de klarer å ha kontroll på klassen. Læreren de har nå er lett å kontakte og tar kontakt raskt. Jeg forventer ingenting over arbeidstiden. Anonymkode: 79bd4...42f
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #6 Skrevet 26. januar 2018 Fornøyd med kontaktlærer til ene barnet men ikke det andre. Anonymkode: 0f013...a79
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #7 Skrevet 26. januar 2018 Veldig fornøyd. Læreren har kjempekustus på ungene, samtidig som hun klarer være hyggelig og trygg. Flott kombinasjon av å være bestemt, få ungene til å respektere henne, og samtidig elske henne. Hun er kjempestrukturert og organisert, noe vi setter stor pris på, og vi får alltid veldig god informasjon om alt som skjer. Hun tar tak i ting som dukker opp, når det dukker opp, og er ikke redd for å bli upopulær. Anonymkode: 5c279...4b3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #8 Skrevet 26. januar 2018 Er veldig fornøyd med mine barns kontaktlærere (og andre lærere, i hvert fall som andre sier her: det har ikke dukket opp noe å være misfornøyd med). Barna selv er også veldig fornøyde, og det er kanskje det viktigste. Det jeg har vært litt misfornøyd med, har alltid handlet om selve skolen/testingen/rektor/systemet, og lærerne kan ikke klandres, tvert i mot. Anonymkode: 08f0f...b4f
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #9 Skrevet 26. januar 2018 Veldig fornøyd! Veldig hyggelig, initiativrik, mye kunnskap og ungene forguder henne😊 tilogmed barnehagegutten snakker om henne når vi henter på skolen 😜 Anonymkode: 38f24...5db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå