AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #1 Skrevet 25. januar 2018 Tommel opp for begge de to fantastiske menneskene! Anonymkode: 019ee...5eb 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #2 Skrevet 25. januar 2018 Ja jøss, men her leser vi bare om en bitter drittsekk som hevner seg fordi han ikke kunne kjøpe jenta for to drinker. At man kjøper drink til noen betyr faktisk ikke at man har krav på å snakke med den personen, eller skal ha sex eller date med den personen. Anonymkode: 50796...716 8
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #4 Skrevet 25. januar 2018 Det her hadde aldri skjedd i virkeligheten, bartendern hadde reagert med "det var til pass for deg, ekle gris som tror du kan få fitte bare fordi du kjøper drink til noen" og dørvakta hadde reagert med "haha, ditt problem dude som ikke tenker lenger enn pikken din, folk med så dårlig kvinnesyn vil vi ikke ha her så hvis du skal bråke mer så må vi be deg om å gå. det er ikke sånn at hun skylder deg oppmerksomhet eller fitte bare fordi du kjøpte drinker til hun og den hun var med, hva faen tror du om deg selv" Anonymkode: 50796...716 9
WubWub Skrevet 25. januar 2018 #5 Skrevet 25. januar 2018 Historien der er bullshit fra ende til annen. Det som beskrives ville også vært ulovlig fra baren sin side. 3
malen93 Skrevet 25. januar 2018 #6 Skrevet 25. januar 2018 (endret) 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jøss, men her leser vi bare om en bitter drittsekk som hevner seg fordi han ikke kunne kjøpe jenta for to drinker. At man kjøper drink til noen betyr faktisk ikke at man har krav på å snakke med den personen, eller skal ha sex eller date med den personen. Anonymkode: 50796...716 Enig! Så utrolig teit "story". Tror det er likegreit at han ikke kjøper drink til noen damer igjen, for det er ikke så kult å ha en stalker i baren som krever å få prate med deg og kjøpe deg for en drink eller tre. Er ganger jeg har fått drinker og fått være i fred, da er det hyggelig å møte på fyren igjen neste gang man er ute og etterhvert blir det naturlig å bli venner kanskje eller til og med noe mer, mens de som kjøper drink og forventer at jeg skylder de noe i retur og blir masete eller bitre blir bare creeps man gjør alt for å unngå og komme seg vekk fra! Kreve tilbakebetaling fordi den slue planen hans ikke funka hoho t-r-a-g-i-s-k mann Endret 25. januar 2018 av malen93 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #7 Skrevet 26. januar 2018 Helt ok historie. Det hun gjorde kunne ikke jeg ha gjort, man må være ganske empatiløs og kald for å gjøre sånt. Hun fortjente det. (Kvinne) Anonymkode: c1f53...efc 6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #8 Skrevet 26. januar 2018 Det prates stadig vekk om "alfa" og "beta"-menn. Men ingen prater om "alfa" og "beta"-kvinner. Min erfaring med kvinner er at de som trenger en mann til å "beskytte" henne er gjerne de som er "beta"-kvinner, de som er svakere, de som stadig vil prøve deg, for å få en bekreftelse. Både på at du er "verdig" henne, men enn mer, at hun er "verdig" å bli elsket. "Alfa"-kvinner ber ikke menn om en øl, de kjøper sin egen øl, men slår gjerne av en prat. De kan like godt finne en de liker. Men de ser ikke på menn som en som "jeg må gjøre meg fortjent til", men som en likeverdig person og partner. Liker dere hverandre og får interesse for hverandre så er hun ganske rett frem om det og forventer det samme fra deg. Slike kvinner som smisker, i håp om at du skal "være først" med å si du liker henne, prøver å manipulere deg til å si ditt eller datt, kaster seg om halsen på deg og vil knulle, for så å si etterpå at, "du var helt vill etter meg, du kastet deg over meg"... Hold deg borte fra de. De er bad news. Tøffe selvstendige kvinner vil ikke utnytte deg, manipulere deg eller lure deg. De er ærlige og støtter deg de gangene du trenger støtte, på samme måte som du støtter henne når hun trenger støtte - ikke fordi hun er kvinne, men fordi du er glad i henne og vil henne vel. Anonymkode: 1e8df...04a 5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #9 Skrevet 26. januar 2018 Bare partner, venninner, kamerater eller familie får kjøpe drinker/øl/vin til meg ute. Anonymkode: c1f53...efc 2
Gjest Axl Rose Skrevet 26. januar 2018 #10 Skrevet 26. januar 2018 Klart det finnes gode mennesker. Jeg er her jo.
T-Rex Skrevet 27. januar 2018 #12 Skrevet 27. januar 2018 5 minutter siden, herzeleid said: Artig historie. Eh, nei. Sannsynligvis fri fantasi av han som lager de ørten trådene om hvor forferdelige norske kvinner er. 5
herzeleid Skrevet 27. januar 2018 #13 Skrevet 27. januar 2018 2 minutter siden, T-Rex skrev: Eh, nei. Sannsynligvis fri fantasi av han som lager de ørten trådene om hvor forferdelige norske kvinner er. Rolig nå, er historie kan fint være artig selv om du hisser deg opp over den 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #14 Skrevet 27. januar 2018 Tviler på historien err reell, en om den mot formodning skulle være ekte fortjente dama de konsekvensene hun fikk. Anonymkode: c1d7d...e81 2
T-Rex Skrevet 27. januar 2018 #15 Skrevet 27. januar 2018 1 hour ago, herzeleid said: Rolig nå, er historie kan fint være artig selv om du hisser deg opp over den Den historien er akkurat like "opphissende" som trådene til han-vi-vet. Noe av poenget er at det finnes titusenvis av lignende historier, blant annet i form av videoer, på nettet. De er konstruert av menn som er aggressive fordi de ikke har draget. Slik aggressivitet er ikke akkurat sjarmerende eller morsom, den er bare trist. I verste fall kan den være farlig for kvinner, og da er det i alle fall ikke gøy. 1
herzeleid Skrevet 27. januar 2018 #16 Skrevet 27. januar 2018 14 minutter siden, T-Rex skrev: Den historien er akkurat like "opphissende" som trådene til han-vi-vet. Noe av poenget er at det finnes titusenvis av lignende historier, blant annet i form av videoer, på nettet. De er konstruert av menn som er aggressive fordi de ikke har draget. Slik aggressivitet er ikke akkurat sjarmerende eller morsom, den er bare trist. I verste fall kan den være farlig for kvinner, og da er det i alle fall ikke gøy. Jeg er enig i at aggressivitet ikke er noe bra, men historien kan fint være artig selv om vi ikke vet sannhetsgehalten i den, på samme måte som "keiserens nye klær" og andre historier vi hører gjennom barndommen for å lære noe om moral og handlingers konsekvenser.
T-Rex Skrevet 27. januar 2018 #17 Skrevet 27. januar 2018 1 minutt siden, herzeleid said: Jeg er enig i at aggressivitet ikke er noe bra, men historien kan fint være artig selv om vi ikke vet sannhetsgehalten i den, på samme måte som "keiserens nye klær" og andre historier vi hører gjennom barndommen for å lære noe om moral og handlingers konsekvenser. Moralen her må vel være at menn ikke skal spandere drinker på fremmede kvinner. Hadde de hørt på oss feminister, hadde ikke dette vært en sak. 3
herzeleid Skrevet 27. januar 2018 #18 Skrevet 27. januar 2018 7 minutter siden, T-Rex skrev: Moralen her må vel være at menn ikke skal spandere drinker på fremmede kvinner. Hadde de hørt på oss feminister, hadde ikke dette vært en sak. At menn aldri skal spandere drinker på kvinner høres ut som en veldig dårlig løsning, særlig for kvinner, men du har nok rett i at nettopp det i mange tilfeller er ganske typisk for feminister.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #19 Skrevet 27. januar 2018 Jah. Nhydheligh histhorie. Åh. Vordan ehr deth mhulig? Åh. Åh. Åååååhhhhh. *orgasme* takk vennen, for tidenes orgasme. Igjen. Nhydehligh histhoire. Vorr skahl jhei ghjøre avh megh... Giiiiiiiiiiiiiiiiid-A-mhehjjen. Åh. Åh. Åh. Åh. Ååååhhhh. Enda en orgasme... Wow du er fantastisk. Orgasme maker jo. Wow. Aldri fott orrgassme før. Anonymkode: 3b4f5...724
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #20 Skrevet 27. januar 2018 På 25.1.2018 den 22.10, AnonymBruker skrev: Ja jøss, men her leser vi bare om en bitter drittsekk som hevner seg fordi han ikke kunne kjøpe jenta for to drinker. At man kjøper drink til noen betyr faktisk ikke at man har krav på å snakke med den personen, eller skal ha sex eller date med den personen. Anonymkode: 50796...716 Har mer respekt for prostituerte enn sånne jenter. Anonymkode: ef027...c26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå