Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes det er rart at så mange sier at de aldri har penger til overs. Mener dere at dere aldri har råd til f.eks å gå på kino, kjøpe take-away, medlemskap på helsestudio, ta en øl, gå på kafè eller spise ute? Eller er dere blakke på slutten av mnd pga at dere egentlig bruker mye penger på dette? Det går utrolig mye penger på slikt, snakker av erfaring ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Dette skulle egentlig ligge under "dere som har barn"

Skrevet
Eller er dere blakke på slutten av mnd pga at dere egentlig bruker mye penger på dette?

Delvis rett. Går alltid med en del til sånt. Men kunne brukt mye mer hadde jeg hatt mer til overs etter de faste utgiftene er betalt.

Gjest Anonymous
Skrevet
Synes det er rart at så mange sier at de aldri har penger til overs. Mener dere at dere aldri har råd til f.eks å gå på kino' date=' kjøpe take-away, medlemskap på helsestudio, ta en øl, gå på kafè eller spise ute? Eller er dere blakke på slutten av mnd pga at dere egentlig bruker mye penger på dette? Det går utrolig mye penger på slikt, snakker av erfaring ;)[/quote']

Jeg gjør faktisk ikke det. Ingen av de tingene. Eller rettere sagt: utrolig sjelden.

Skrevet

:Nikke: Helsestudio tar jeg meg ikke råd til. Går heller en del. Sjeldent kafebesøk, bestiller take-away et par ganger i måneden (pizza), og går sjeldent ut for å ta en øl eller spise ute (maks en gang i mnd, men mer normalt annen hver eller kanskje de tom. går tre mnd mellom. Men slik er det jo også fordi man har små barn, og derfor er ikke bylivet like fristende.

Men jeg føler ikke at vi har så dårlig råd. Vi kjøper oss vin og koser oss, god mat lager vi også. Men noen måneder er trangere enn andre. Så det blir ikke så mye nye klær på meg, men jeg kom meg til frisøren her om dagen. (Deilig. Sikkert fem måneder siden sist!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...