Gjest Fru Meta Skrevet 5. august 2003 #41 Skrevet 5. august 2003 Lykke til alle helgens bruder! Håper dere alle får en fantastisk dag :D
Tvilling76 Skrevet 5. august 2003 #42 Skrevet 5. august 2003 4 dager og noen timer igjen... :D Fredag hadde jeg prøvetime hos frisøren. Gud så lekkert det ble! Hadde aldri trodd min svigerfar var så kreativ. Igår hadde vi møte med restauranten. Fastsatte meny og valgte viner. Dessuten plukket min kjære ut bryllupskaken. (Den skal pyntes i samme farger som brudebuketten, og den vet jeg ikke hvordan er...). Vår kjære toastmaster var med, for å titte på lokalene, bordoppsett, hagen, snakke med hovmester etc... Føler absolutt at det meste er under kontroll. :D Våknet igår morges med stooooooooooooooooore sommerfugler i magen. Må ærlig innrømme at det ikke ble mye effektiv jobbing på meg i går på tross av en mnds avslutning som må gjøres ferdig før jeg tar 3 uker ferie fra torsdag av... Hm... Denne uken skal jeg gifte meg med mannen i mitt liv. Han som gjør livet verdt å leve... Deilig! Hvordan går det med dere andre??
Gjest Tex Skrevet 5. august 2003 #43 Skrevet 5. august 2003 Hvordan går det med dere andre?? He he jotakk.... *vente, vente, tromme med fingrene.... 298 dager igjen*
Tvilling76 Skrevet 5. august 2003 #44 Skrevet 5. august 2003 He he jotakk.... *vente, vente, tromme med fingrene.... 298 dager igjen* Tiden kommer garantert til å gå fort. Vi forlovet oss 9/7-02 (altså 13 mnd før bryllupet), og jeg må ærlig innrømme at jeg syns det var veldig lenge til. Nå er det litt over 4 dager igjen... Min elskede har kommentert det en del ganger ja. Særlig når jeg begynner å stresse litt... Lykke til! Klem Tvilling76
Tvilling76 Skrevet 6. august 2003 #46 Skrevet 6. august 2003 3 dager igjen, og min siste dag på KG før bryllupet :D
Felix Skrevet 6. august 2003 #47 Skrevet 6. august 2003 Lykke til Tvilling76! Gleder meg til å lese referat og se bilder (?) etterpå! :D Stor klem
Tvilling76 Skrevet 6. august 2003 #48 Skrevet 6. august 2003 Lykke til Tvilling76! Gleder meg til å lese referat og se bilder (?) etterpå! :D Stor klem Lykke til til deg også Felix. Det ser ihvertfall ut til at vi får fint vær. Referat kommer, men ingen bilder... Ønsker å holde identiteten min skjult... Ha en toppers dag!
Felix Skrevet 6. august 2003 #49 Skrevet 6. august 2003 Nå er alt på plass, nesten.. Dette gjenstår: Tigergutt må klippe seg Bestille blomster til kirken Bestille corsage til svigerfar Bestille frisørtime for vår eldste brudepike Fullføre og printe ut kirkeprogram og festprogram Ta solarium, har enda ikke rukket en eneste time! Da tror jeg alt annet går på skinner!??
Pusekatt Skrevet 6. august 2003 #50 Skrevet 6. august 2003 Høres ut som om du har ting under kontroll, Felix! Dette kommer til å gå helt supert! Bruk en times tid imorgen til de siste praktiske forberedelsene (bestillinger av ditt og datt), og bruk resten av tiden frem til Dagen på å KOSE deg! Pass på så du ikke blir brent i solarium da
Lisemor Skrevet 7. august 2003 #51 Skrevet 7. august 2003 2 dager igjenn. alt er så og si i boks.Må bare huske alt jeg skal ordne dagen før-er så redd for å glemme noe. Nervene blir bare sterkere og sterkere-trenger snart valium :D :D Lykke til alle sammen :D
Augustbrud02 Skrevet 7. august 2003 #52 Skrevet 7. august 2003 Vil bare ønske dere riktig lykke til alle sammen! Kos dere, det blir en fantastisk dag!
Soul Skrevet 7. august 2003 #53 Skrevet 7. august 2003 Ja lykke til til alle oss som gifter oss i helga :D :D :D
Kaia Skrevet 8. august 2003 Forfatter #54 Skrevet 8. august 2003 Lykke til alle sammne! Masse soom skal ordnes i dag, ellers er alt under kontroll... Ikke mange timene til vi er gift nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå