Lisemor Skrevet 6. juli 2003 #22 Skrevet 6. juli 2003 Nermer seg! :D Ligger dere godt ann? Jeg har småting igjenn,har orden på alt (håper jeg) :D LYKKE TIL ! :D 5 UKER IGJENN :D
Felix Skrevet 6. juli 2003 #23 Skrevet 6. juli 2003 Vi har ikke levert kirkepapirer.. :o :oops: Ellers må vi lage ferdig program for middag og fest. Pluss kirkeprogram. Men da må vi ha snakket med presten først, og ha valgt salmer. Jeg og min forlover må finne kjole til henne, og om jeg skal ha slør eller ikke. Tigergutt har ordnet med blomster, gifteringer og bryllupsreise. Det minner meg om at jeg må få ordnet med morgengave til han. Ja og så ligger brudepikekjolene i København. De må jeg få hentet! Under 5 uker igjen!
stardust Skrevet 6. juli 2003 #24 Skrevet 6. juli 2003 Har hatt ett lite oppgjør for meg selv i bryllupsdagboka mi, og det viser seg jeg har MYE igjenn... men det ordner seg nok. Har jo fem uker igjen!!! :D Det viktigste er i orden, så da regner jeg med at det flasker seg for de andre små detaljene også!!! Fortsett og kos dere med forberedelsene, jenter!!! Jeg gleder meg!
Lisemor Skrevet 8. juli 2003 #25 Skrevet 8. juli 2003 Klarer ikke skrive sang...... Det er helt blåst hver gang jeg prøver,jernteppe. Har ellers god kontroll (tror jeg) på resten. Må snart velge blomster til borddekorasjoner og kirkepynt.(må vere klar 2 uker før) og bestille. Ikke lenge igjenn nå :D
Lisemor Skrevet 18. juli 2003 #29 Skrevet 18. juli 2003 har fått svar fra alle nå-endelig. har forsatt en del igjenn, men bare småting som jeg burde få unna så fort som muligt,for å kunne roe meg og ikke tenke mer på det. Gleder meg-men ......... er neryøs også. Sliter forsatt med sang eller tale.. Dagene går såååååååååååååååå fort.snart er dagen der. :D Bjynner å tvile på alle valgene av farger,kjole,blomster.ting og tang- men tror det bare er sommerfulene som spiller meg et puss. Er så redd jeg skal glemme noe-eller trege på valgene .
Tvilling76 Skrevet 25. juli 2003 #30 Skrevet 25. juli 2003 Det meste er på plass nå. Igår fikk vi flybillettene til bryllupsreisen i posten. Nå kiler det virkelig i magen. 15 dager igjen :D
Kaia Skrevet 25. juli 2003 Forfatter #31 Skrevet 25. juli 2003 Ja, nå er det ikke lenge igjen. Vi fikk de første gavene i dag, så nå føles det virkelig som det nærmer seg. Vil også ha flybillettene våre!! Gleder meg masse til å reise sammen med min Kjære. Kaia
Lisemor Skrevet 26. juli 2003 #32 Skrevet 26. juli 2003 2 uker igjenn. :D . Har kikeprogram igjenn, og jeg slllllllllllllliter med talen Har ordnet d meste men mangler sminkør.Vet ikke om jeg klarer legge sminken selv den dagen.Har 2 uker på å ordne det :D Lykkke til alle 9 august-bruder :D
Lisemor Skrevet 2. august 2003 #34 Skrevet 2. august 2003 1 uke igjenn. Kjenner nervene kommer for fult. :D
Gjest Tex Skrevet 2. august 2003 #35 Skrevet 2. august 2003 * krysser fingre og oversender to valium *
EmmaK Skrevet 4. august 2003 #36 Skrevet 4. august 2003 Nå er det bare få dager igjen...Har ikke vært særlig nervøs før, men i natt kom alle tankene. Nå skal jeg til prøvetime hos frisøren om en halv time, og imorra er det samtale med prest. Så nå går det bare slag i slag frem mot lørdag. Litt rart, har ventet så lenge på dagen, og nå er den der snart...Men jeg gleder meg- veldig!
EmmaK Skrevet 4. august 2003 #37 Skrevet 4. august 2003 Nå er det bare få dager igjen...Har ikke vært særlig nervøs før, men i natt kom alle tankene. Nå skal jeg til prøvetime hos frisøren om en halv time, og imorra er det samtale med prest. Så nå går det bare slag i slag frem mot lørdag. Litt rart, har ventet så lenge på dagen, og nå er den der snart...Men jeg gleder meg- veldig!
Pusekatt Skrevet 4. august 2003 #38 Skrevet 4. august 2003 Vil bare ønske alle 9. august-bruder hjertelig tillykke, håper dere får en kjempefin dag på lørdag, en dag dere kan se tilbake på med glede!
smile Skrevet 4. august 2003 #39 Skrevet 4. august 2003 Ønsker dere alle lykke til på lørdag! Nyt dagen, den kommer aldri i reprise!!!!! Klem fra smile
Gjest Tex Skrevet 4. august 2003 #40 Skrevet 4. august 2003 Tenker på dere alle sammen...... Gleder meg veldig til å se bilder!!! Noen som gifter seg i Oslo (så Tex kan komme og smugtitte med tårer i øynene...??) :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå