Gå til innhold

9. aug 2003

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Idag er det akkurat 1år til vi skal gifrte oss.Ser at det er flere som skal gifte seg samme dag. Hadde vært artig om vi kunne samlet osslitt...

:wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I'm in.

Ligger litt lavt i terrenget foreløpig. Bestilte kirke denne uken, og titter på lokaler. Så når det er unnagjort har jeg lovet min forlovede å vente med det meste til etter jul. Men det skader ikke å titte litt her inne imens og kanskje få med seg noen gode råd på veien. ;-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det første dere bør tenke på er gjerne og bestille lokaler, fotograf og kirke, slike ting bør bestilles i god tid, ofte minst 1 år i forveien. Ellers bør en tenke på frisør, da dette kan bli et problem dersom en venter forlenge, vertfall dersom du skal til en "kjent" frisør. Klær holder 1/2 år i forveien.

Lykke til med planleggingen!

Hilsen nygift :kgsmil:

Skrevet

:D Hei alle dere andre som skal gifte dere den 9. aug.

Det føles litt nærmere nå, når det er under ett år til.

Gleder meg.... masse!

• 5 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Skrevet

JA

Har ordnet lokale,kirke,fotograf og toastmaster......ellers?

Men først er det jul...

• 4 uker senere...
Skrevet

I dag er det bare 7 måneder igjen.... Tror nok at tiden framover går fort nå.

Hvor langt har dere andre 9. august bruder kommet og hva gjenstår?

Skrevet

Kjole, kirke, transport, lokale, forlovere og musikk er klart. I tillegg skal min kjære storesøster synge i kirken og svigermor pynte pynte den. Min svigerinne skal lage sangene og min svigerfar er frisørmester og tar håret mitt. Sambos stemor lager invitasjonene og bordkort. Skal også møte fotograf neste uke.

Vi har satt bort det meste og gleder oss til å se resultatet :D

• 3 måneder senere...
Skrevet

3 mnd igjen :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Skrevet

Tiden kommer til å gå fort! Håper jeg rekker å nyte den..

Men gleder meg veldig!! Ser frem til 1.juni; Da er gjestelisten på plass. Og om en drøy uke kommer kjolen! Det ser jeg frem til. :D

Og i morgen skal vi prøvesmake og sette sammen menyen. Blir spennende.

OBS; Husk at nå er 4 måneders fristen forbi, så det er bare å få forloverene til å signere, og levere kirkepapirene! Ikke utsett til i morgen, det du kan gjøre i dag! :sminkedokke:

Gjest Anonymous
Skrevet

mistet mamma`n min denne uken, så hos oss blir det nok ikke så mye planlegging nærmeste tiden...

trist Kaia

Skrevet
mistet mamma`n min denne uken, så hos oss blir det nok ikke så mye planlegging nærmeste tiden...

trist Kaia

Så forferdelig trist.

Kondolerer så masse.

Sender deg noen varme tanker.......

Skrevet

trist Kaia

Uff.. det var virkelig leit å høre. Kondolerer så mye.

Klem

Tvilling76

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Tiden går fort, ja...

Vi har det meste under kontroll, tror jeg.... Fikk ordnet en del ting forrige uke, så tar vi litt av gangen i ukene fremover. Gleder meg :wink:

Skrevet

Siste innlegg var meg som hadde glemt å logge inn....

Skrevet

5 og en hall uke igjenn-nervene kommmer :D

Har egentlig kontroll, men hadde følt meg bedre hvis alt var helt i boks.Har bare småting igjenn.

Lykke til alle sammen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...