Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kun intr i å høre om det finnes noen solskinnshistorier der ute. Men jeg er med en fyr jeg liker godt å vi rotet i snart 8 mnd. 
Vi har et åpent forhold å sees jevnlig 1 gang i uken og ofte 1 gang annenhver uke. 
Han har sex med andre og jeg har sex med andre. 
Men helt i begynnelsen hadde han ikke sex med noen i det hele tatt, altså på 4 mnd. Jeg har blitt veldig god venn med broren hans og kollegaen hans. Han har vist meg fram og er tydeligvis stolt og snakker bare positivt om meg til andre. 
Men han sier at det aldri kommer til å bli noe forhold mellom oss, delvis sier han det nok på grunn av livssituasjonen han er i nå. Da han har rett og slett ikke tid, studie og en tidkrevende jobb. Han liker godt å være med meg og det tar aldri mer enn 3 dager før han tar kontakt om jeg eventuelt ikke gjør det. 
Men er det noe som kan tilsi at han kan på magisk vis endre mening i og med han liker meg såpass godt som han "påstår". 
Å hvor normalt er det å holde på med noen på denne måten uten at noen ikke får følelser. Jeg er jo blitt glad i han og det virker som han bryr seg om meg. Da han vil bare mitt beste og beklager seg visst han sier feil, sårer meg elns. 
Kort forklart så er han et genuint godt menneske..... 
Magefølelsen min sier jeg ikke bør gi slipp på han for det kan skje noe før eller siden. Men det vil nok ta lang tid. 
Er jeg bare helt dum? Eller finnes det som sagt noen solskinnshistorer der som kan lysne håpet litt ? 

Anonymkode: 19e5d...c8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke noe håp. Han har gjort det helt klart og tydelig at han aldri vil se deg som noe kjæreste eller noe mer.
Du er dum og blir bare mer og mer såra jo mere du fantaserer og håper på dette og gidder å ligge med han for det kommer aldri til å skje. Trust me, du har falt i den typiske friends with benefits fella der jenta får følelser fordi vi skiller ut oxytocin kjærlighetshormonet av sex mens menn gjør ikke det, du tenker at hvis du bare holder ut litt til og litt til så vil han til slutt få følelser for deg også men det kommer ikke til å skje. ikke de følelsene du håper han får. han kommer til å si han liker deg som person og blablabla som gjør at du tror han er på vei til å få følelser for deg , men det er bare noe han sier for å fortsette å ha sex med deg og fordi han jo liker deg som person men ikke nok til å ville noe seriøst med deg!

ikke gidd. du blir bare mer såra og innser hvor mye du har latt deg bruke. ditch han :)

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Dytt

Anonymkode: 3fae2...b06

Skrevet

Han har gitt klar beskjed om at han ikke vil ha et forhold med deg. Så nei, det er ikke noe håp.

Synes ikke livssituasjonen høres ut som en god nok grunn. Han er rett og slett ikke interessert i deg på den måten. Vil man, får man det til.

Så jeg ville trukket meg ut og funnet en som var interessert i et forhold. 

Anonymkode: d8f43...6f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...