Gå til innhold

Hvordan uttaler du ordet?

Hvordan uttaler du psykiatri?  

1. 1. Hvordan uttaler du psykiatri?

• Sykiatri
      80
    • Sykriatri
      3
    • Ingen av delene
      4

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg irriterer meg over sånne smør-på-flesk ord jeg

som overforsvømmelse :-?

Skrevet

En dame jeg kjenner sier fotgjengerfeltovergang :ler:

Forøvrig sier jeg sykiatri, resjissør og resturang :)

Skrevet
En dame jeg kjenner sier fotgjengerfeltovergang :ler:

:o :o

:ler::ler:

Skrevet

RestÆUrang? :o

Har forøvig en venninne som sier interjuv. Og at hun føler seg ufjampete når hun føler deg ufiks. Lurer på om det er et ord hun har funnet på selv. Noen fra Toten her som kan oppklare?

Skrevet

Ufjampete er et lokalt ord herfra Toten visstnok. Hørte sambo sa det her om dagen. Selv er jeg ikke herfra og ante ikke hva det var.

Skrevet

Likte ordet ufjampete - skal jammen ta det i bruk med en gang! :ler:

Skrevet
Likte ordet ufjampete - skal jammen ta det i bruk med en gang! :ler:

Har aldri hørt at hun har sagt at hun føler seg fjampete når hun føler seg fin, da. Fjampete høres ikke ut som noe man jan bruke som et kompliment, akkurat. Kanskje fjampete ikke finnes, bare ufjampete?

Skrevet

Har aldri hørt at hun har sagt at hun føler seg fjampete når hun føler seg fin, da. Fjampete høres ikke ut som noe man jan bruke som et kompliment, akkurat. Kanskje fjampete ikke finnes, bare ufjampete?

Tja, det må da også kunne brukes?

Føler meg skikkelig fjampete i dag asså! :sexy:

Skrevet

Tja, det må da også kunne brukes?

Føler meg skikkelig fjampete i dag asså! :sexy:

Nå han jeg sjekket med min sikre kilde på Toten og hun sa at hun aldri har brukt fjampete som ord. Da var jeg så snill så jeg lot være å spørre hva hun har brukt det som, men hun fortalte at ufjampete betyr lite praktisk eller pen. Begynn å bruk det, du, din fjampe!

Skrevet

I henhold til min sikre kilde her på Toten (sambo), eksisterer ikke ordet fjampete. Bare ufjampete. Merkelig i grunnen. De kunne jo like gjerne brukt ordet fjampete for lite praktisk eller lite pen... Ingen som skjønner det uannsett. på den annen side så har de MANGE RARE ord her på Toten! :hoho:

Skrevet

Nå han jeg sjekket med min sikre kilde på Toten og hun sa at hun aldri har brukt fjampete som ord. Da var jeg så snill så jeg lot være å spørre hva hun har brukt det som, men hun fortalte at ufjampete betyr lite praktisk eller pen. Begynn å bruk det, du, din fjampe!

Enda et nytt ord! Fjampe = ei skikkelig fin berte! He he!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...