AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #1 Skrevet 25. januar 2018 Vesla mi på halvannet år har veldig ofte feber. De siste 4 mnd har det vært ca 2 uker mellom hver runde. Hun begynte i bhg i slutten av august, så jeg skjønner at det er mye basilusker der, men er det virkelig "normalt" å ha så mye feber?? Legen sier at det hvertfall ikke er unormalt, og det er ikke noe å gjøre noe med. Er det noen andre som har/har hatt barn som er så ofte syk?? Anonymkode: ccd92...b7a
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #2 Skrevet 25. januar 2018 Ja min på 10 mnd har niende runde med sykdom nå og han har ikke startet i barnehagen engang. Men vi går i barselgruppe og han blir ALLTID syk 2-3 dager etter treffet så han får alltid med seg noe derfra. Nå er det andre runde med omgangssyken. Forkjølelse med feber ved siden av. Håpløst! Anonymkode: d5ea7...178
Minlillelykke Skrevet 25. januar 2018 #3 Skrevet 25. januar 2018 Ja, det høres normalt ut desverre. For oss ble det bedre da han byttet avdeling i høst. Vår er dog ett år eldre enn din, så når han sluttet å putte alt i munn merket vi endring.
Ulrikke Skrevet 25. januar 2018 #4 Skrevet 25. januar 2018 Første vinteren datteren min gikk i barnehage (da hun var rett over året) var det kryss i taket om hun holdt i 14 dager uten feber og/eller oppkast. Frustrerende og slitsomt, men MANGE har den erfaringen dessverre.... Det blir bedre!
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #5 Skrevet 26. januar 2018 Godt å høre at vi ikke er de eneste i alle fall... Ikke at jeg unner noen andre å ha det sånn, men man begynner jo å lure hva som skjer med den stakkars jenta. Får så vondt av ho når ho må tilbringe så mye tid inne, ho elsker jo å være ute og leke❤ Anonymkode: ccd92...b7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå