AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #1 Skrevet 25. januar 2018 Hei. Har sendt endel mailer til et firma angående utførelsen av en jobb, men enkelte av spørsmålene som stilles blir ikke besvart. Jeg synes at firmaet er gode til å svare på endel spørsmål, men det med at enkelte spørsmål ikke blir besvart liker jeg ikke. Det er ikke slik at jeg absolutt må benytte dette firmaet. Hva ville dere ha gjort? Lagd en avtale med firmaet eller funnet et annet firma? Den eneste grunnen til droppe firmaet er fordi de da ikke svarer på mailer. Og nei, det er ikke slik at spørsmålene blir besvart senere, svarene på spørsmålene kommer bare ikke. Dette er en hastesak og jeg setter veldig stor pris på svar :). Anonymkode: 06927...758
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #2 Skrevet 25. januar 2018 Unngå firmer som ikke svarer, eller kun svarer delvis på det man spør om. Om de allerede nå er unnvikende, så kan du regne med det blir problemer hvis oppdraget utføres på en mangelfull måte. Anonymkode: b5526...c8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå