AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #1 Skrevet 25. januar 2018 Hvor får den glade mann og kvinne ut i sentrum for å møte nye mennesker. Tenker da på glade, sosiale, uhøytidelig uteplasser. Noen tips? Kvinne som spørr om det er av betydning. Anonymkode: 24ab1...2d8
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #2 Skrevet 25. januar 2018 Alder på deg? Er du over 40 så anbefaler jeg Scotsman eller Andys pub. Der finner du mange over den alderen som er veldig desperate. Jeg var nylig på Scotsman og ble sjekket opp av en gammel kjerring i 40-åra. Hun var ikke særlig pen, men med ølbriller så syntes jeg hun var tiltrekkende nok for en ons. Anonymkode: b5508...2e2 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #3 Skrevet 26. januar 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Alder på deg? Er du over 40 så anbefaler jeg Scotsman eller Andys pub. Der finner du mange over den alderen som er veldig desperate. Jeg var nylig på Scotsman og ble sjekket opp av en gammel kjerring i 40-åra. Hun var ikke særlig pen, men med ølbriller så syntes jeg hun var tiltrekkende nok for en ons. Anonymkode: b5508...2e2 Takk for tips! Hørtes ut som en fantastisk plass. Tenk om jeg var så heldig å finne en mann med dine kvaliteter.... ❤️ TS Anonymkode: 24ab1...2d8 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå