AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #1 Skrevet 25. januar 2018 Jeg har han på sosiale medier, en god gutt. Han svarer alltid høflig på snap, men stort sett kun hvis det er spm. De gangene han svarer mer er han gjerne på fylla. Traff han tilfeldigvis på byen og det ble nach hos han. Han virket interessert for å si det slik. Men, han kjenner min eks, og han sa det var dette som plaget han. Han er en skikkellig ordentlig gutt/mann. Jeg vil jo ha han nå, men hvordan kan jeg få han til å tenke på meg? Meninger? Anonymkode: 1f105...86f
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #2 Skrevet 25. januar 2018 Si hva du føler Anonymkode: 75067...5c9
malen93 Skrevet 25. januar 2018 #3 Skrevet 25. januar 2018 Si til han rett ut "hei, koselig med nach hos deg i helga har du lyst til å møtes å ta en tidlig øl på tirsdag , sånn bare vi to? " 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #4 Skrevet 25. januar 2018 er det virkelig lurt å være så rett frem? Liker menn det? Føler det virker desperat? hi Anonymkode: 1f105...86f
Grandidosa83 Skrevet 25. januar 2018 #5 Skrevet 25. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: er det virkelig lurt å være så rett frem? Liker menn det? Føler det virker desperat? hi Anonymkode: 1f105...86f Hva er egentlig alternativet? Jeg tror mange bruker for mye tid på "planer" som bare kompliserer ting. Spør han ut, ikke send 100 sms med mindre det tar seg opp gjensidig og gi mannen tid til å tenke seg om. 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #6 Skrevet 25. januar 2018 Ha en personlighet Anonymkode: c2c35...80b 3
hocane Skrevet 25. januar 2018 #7 Skrevet 25. januar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: er det virkelig lurt å være så rett frem? Liker menn det? Føler det virker desperat? Ikke spill hard to get, nesten ingen menn eller kvinner liker det. Hvertfall ikke vent mer enn 3 dager.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #8 Skrevet 25. januar 2018 37 minutter siden, hocane skrev: Ikke spill hard to get, nesten ingen menn eller kvinner liker det. Hvertfall ikke vent mer enn 3 dager. jeg spiller absolutt ikke hard to get.. Men det er jo en lang vei fra å gå rett på..? hi Anonymkode: 1f105...86f
Gjest Made4u Skrevet 25. januar 2018 #9 Skrevet 25. januar 2018 Være deg selv og den du er, så får det briste eller bære. Det blir bare kunstig dersom du skal bestrebe å få han ved taktikkeri synes jeg. Men du kan jo fremstå som koselig, blid og sjarmerende og ikke minst vise at du er imøtekommende og interessert, er nok det...
hocane Skrevet 25. januar 2018 #10 Skrevet 25. januar 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg spiller absolutt ikke hard to get.. Men det er jo en lang vei fra å gå rett på..? Hva mener du med rett på? Spørre om han er interessert eller pulings?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #11 Skrevet 25. januar 2018 36 minutter siden, Snabeldyr skrev: Være deg selv og den du er, så får det briste eller bære. Det blir bare kunstig dersom du skal bestrebe å få han ved taktikkeri synes jeg. Men du kan jo fremstå som koselig, blid og sjarmerende og ikke minst vise at du er imøtekommende og interessert, er nok det... takk, men betyr det at jeg burde bare spørre om vi skal treffes? Anonymkode: 1f105...86f
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #12 Skrevet 25. januar 2018 26 minutter siden, hocane skrev: Hva mener du med rett på? Spørre om han er interessert eller pulings? Det jeg mener er vel om jeg skal vente til jeg tilfeldigvis treffer på han, eller om jeg burde spørre han ut Tenker vel i mitt stille sinn at om han hadde vært interessert så hadde han svart mer på snap og forsøkt å holde kontakten? hi Anonymkode: 1f105...86f
hocane Skrevet 25. januar 2018 #13 Skrevet 25. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det jeg mener er vel om jeg skal vente til jeg tilfeldigvis treffer på han, eller om jeg burde spørre han ut Jeg ville spurt han rett ut, er ikke vits å vente. Dersom begge er interesserte har det ikke noe å si hvor fort du spør han ut. Verste som kan skje er at du får et nei og i det tilfelle slipper du å tenke mer på det og kan gå videre.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #14 Skrevet 25. januar 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: er det virkelig lurt å være så rett frem? Liker menn det? Føler det virker desperat? hi Anonymkode: 1f105...86f Syntes du det virker desperat når menn spør deg om det samme...? Anonymkode: 5cca7...3bb 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #15 Skrevet 25. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syntes du det virker desperat når menn spør deg om det samme...? Anonymkode: 5cca7...3bb godt poeng Men hva tenker dere om at eksen og han er kompiser? Absolutt ikke nærmeste, men likevel... Er redd det kan bli prat om det skulle han si nei .. hi Anonymkode: 1f105...86f
Gjest Made4u Skrevet 25. januar 2018 #16 Skrevet 25. januar 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: takk, men betyr det at jeg burde bare spørre om vi skal treffes? Anonymkode: 1f105...86f Hvorfor ikke, en dame med initiativer liker jeg og mange andre hannkjønn. Tror ikke det slår feil... Mulig er han sjenert og beskjeden også, da er det i alle fall positivt dersom du tar initiativet.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #17 Skrevet 26. januar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: godt poeng Men hva tenker dere om at eksen og han er kompiser? Absolutt ikke nærmeste, men likevel... Er redd det kan bli prat om det skulle han si nei .. hi Anonymkode: 1f105...86f Det kompliserer det en del at han er kamerat med eksen din, for uansett hvordan bruddet var mellom dere, vil mange se på det som at han "tar over" dama til kompisen. Hvis det er lenge siden bruddet vil det være lettere, men du har ingen annen mulighet enn å spørre ham om hvordan han ser på deg/dere. Jeg ville tatt det helt rolig i starten i hvert fall. Hvis han er den typen som sladrer til alle om det dere to snakker om, vet du i alle fall at han ikke er noe å samle på. Anonymkode: b8ce3...d22
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #18 Skrevet 26. januar 2018 I forhold til eksen /kompisen, er det helt klart best at initiativet kommer fra din side. Men ta det rolig, og si at du gjerne vil bli bedre kjent, men forstår at han har litt skrupler. Men det kan jo også være litt mer primitive tanker han har, som at han ikke vil ha noen kompisen har ligget med. Var det rent brudd, og greit forhold til din eks? Anonymkode: a78cd...ab6
Duftavsommerregn Skrevet 26. januar 2018 #19 Skrevet 26. januar 2018 (endret) På 25.1.2018 den 20.12, AnonymBruker skrev: eg spiller absolutt ikke hard to get.. Men det er jo en lang vei fra å gå rett på..? Rett på kan gjøres på en fin måte, bare fortelle at du liker han, og være blid og positiv, han kjenner din ex, og det kan være et problem for han, iallefall om det er en venn. Da ville jeg tenkt meg om flere ganger også, for det kan forte ende med flere komplikasjoner. Men et forhold tar tid å bygge, og du må vise en interesse som han ikke betviler, mer kan du ikke gjøre.n En venn sin kone/ samboer ville jeg uansett aldri inlatt meg med, dette går på lojalitet og "ære" for min del, og der går grensen. Men det er jo ikke alle som har slike prinsipper. Endret 26. januar 2018 av Duftavsommerregn
Duftavsommerregn Skrevet 26. januar 2018 #20 Skrevet 26. januar 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: godt poeng Men hva tenker dere om at eksen og han er kompiser? Absolutt ikke nærmeste, men likevel... Er redd det kan bli prat om det skulle han si nei .. Det må du bare ta med i regnestykket, det vil bli prat om han sier ja også, og det kan splitte hele vennegjengen slik sett. Den risikoen får du bare ta om du virkelig liker han. For meg personlig ville det aldri blitt aktuelt, men som sagt andre har ikke slike prinsipper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå