AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #1 Skrevet 25. januar 2018 Hei, jeg har nylig blitt singel, er barnløs og for tiden arbeidsledig. Kjenner at jeg blir mer og mer motløs til å stå opp fra sengen, stelle meg, ha normal døgnrytme osv. Jeg har ingenting å fylle de altfor lange dagene med, blir liksom å gå en tur, dra på butikken, lage middag, Thats it. En sjelden gang har mine ellers travle venninner tid til skravlings en time eller to. Hva fyller du dine dager med? Anonymkode: 3d75e...41a
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #3 Skrevet 25. januar 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: KG Anonymkode: d0730...508 Blir fryktelig ensomt og lei av å sitte på KG i sengen eller sofaen dag inn dag ut og.. Gjort det i noen dager allerede, kombinert med TV/PC.. Anonymkode: 3d75e...41a
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #4 Skrevet 25. januar 2018 Har du en utdanning du kan oppdatere deg på faglitteratur i? Jobbe som frivillig? Gå på fjellet og/ellers utforske friluftslivet der du bor? Anonymkode: 9ff53...7d7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #5 Skrevet 25. januar 2018 Begynn å drikk. Anonymkode: 75543...551
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #6 Skrevet 25. januar 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du en utdanning du kan oppdatere deg på faglitteratur i? Jobbe som frivillig? Gå på fjellet og/ellers utforske friluftslivet der du bor? Anonymkode: 9ff53...7d7 Driver å leser meg opp på de forskjellige bedriftene jeg sender inn en søknad til. Ja, har tenkt å søke som frivillig hos dyrebeskyttelsen hvertfall. Krysser jo alt jeg har for at jeg får jobb snart.. Går mye på tur, to-tre ganger om dagen bare for å gjøre noe. Huff, ser hvor negativ jeg er. Gått arbeidsledig i 2 måneder, egentlig bare hatt min eks som jeg har snakket med og fylt dagene med når han har kommet hjem fra jobb. Så er vel en litt stor omveltning for meg.. Anonymkode: 3d75e...41a
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #7 Skrevet 25. januar 2018 MMO og discord chat Anonymkode: 3d960...2dc
WubWub Skrevet 25. januar 2018 #8 Skrevet 25. januar 2018 (endret) Yoga, CXWORX, pilates, styrketrening, matlaging, sjakk, KG, shopping, faglitteratur, reiseliv, har også fått meg 3 venninner jeg henger med, litt dataspilling av og til, nettstudier i form av informasjonsteknologi, hyppige restaurant besøk, går turer i skogen, er prøvekanin for psykiatrien, svømming. Skal etterhvert begynne med badminton eller squash så tenkte jeg begynne date igjen. har historisk sett også drukket endel alkohol men jeg har redusert alkoholforbruket kraftig da det ødelegger for treninga. Endret 25. januar 2018 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #9 Skrevet 25. januar 2018 Jeg forstår at dette oppleves vanskelig for deg, men har du helsen i behold har du faktisk uendelig med muligheter. Skaff deg en hobby, begynn å trene, gjerne lagsport så du får vært sosial i samme slengen, jobb som frivillig, les bøker, se dokumentarer, sitt på café, dra i parken, dra i svømmehallen, ta småjobber på finn eller lignende. Kun fantasien og muligens penger som setter grenser. Jeg hadde kuttet av meg lillefingeren for å kunne gjøre noen av de tingene jeg nevnte. Anonymkode: e3f57...22e 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #10 Skrevet 26. januar 2018 Alle de forskjellige telle-trådene, her på Kvinneguiden!! Anonymkode: 5f443...e44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå