AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #1 Del Skrevet 25. januar 2018 I løpet av de to siste timene har jeg fått et merkelig utslett på halsen. Det går over hele den ene siden og litt nedover brystet. Det er rødt og klør noe helt sykt! Jeg har aldri utslett til vanlig og kommer ikke på noe jeg kan ha spist. Hva i alle dager kan jeg gjøre for å lindre kløen? 🙈 Anonymkode: 98bfb...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #2 Del Skrevet 25. januar 2018 Ta en allergitablett hvis du har, og kontakt legevakt for å få noe som kan dempe reaksjonen enda mer enn som så. Anonymkode: da15d...6c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #3 Del Skrevet 25. januar 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: I løpet av de to siste timene har jeg fått et merkelig utslett på halsen. Det går over hele den ene siden og litt nedover brystet. Det er rødt og klør noe helt sykt! Jeg har aldri utslett til vanlig og kommer ikke på noe jeg kan ha spist. Hva i alle dager kan jeg gjøre for å lindre kløen? 🙈 Anonymkode: 98bfb...31d Ring legevakta. Anonymkode: 8f5d0...b0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #4 Del Skrevet 25. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta en allergitablett hvis du har, og kontakt legevakt for å få noe som kan dempe reaksjonen enda mer enn som så. Anonymkode: da15d...6c1 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ring legevakta. Anonymkode: 8f5d0...b0c Hvorfor? Ts har en hals som klør. Den er ikke hoven. Den klør. Det er ikke engang noe å gå til legen for med mindre det varer til godt ut i neste uke. Om alle med kløe skulle r8nge legevakta ville den vært overbelastet. Ts: du har trolig elveblest. Allergitablett eller bare vent det ut. Stress ned og gå deg en tur eller dra på besøk til noen du kjenner for å distrahere deg selv. Anonymkode: c08a4...f5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #5 Del Skrevet 25. januar 2018 Snakk med lege. Jeg fikk lignende utslett ofte på begge sider av halsen og brystet. Etter masse utredning og tester ble det konkluderert med at jeg er allergisk for endel virkestoff i flytende såpe, shampoo og balsam og når jeg vasket håret så fikk hodet i dette området for mye på seg ved to hårvask og balsam som jeg lot være i en stund. Det kan være noe helt annet, men jeg også så først til jeg det spiste. Det kan være et smykke, et skjerf, vaskemidler til tøy (det er sensitiv hud på halsen), eller alt mulig. Det er nesten umulig å finne ut selv, så det beste er absolutt lege. Anonymkode: 417ec...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #6 Del Skrevet 25. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Ts har en hals som klør. Den er ikke hoven. Den klør. Det er ikke engang noe å gå til legen for med mindre det varer til godt ut i neste uke. Om alle med kløe skulle r8nge legevakta ville den vært overbelastet. Ts: du har trolig elveblest. Allergitablett eller bare vent det ut. Stress ned og gå deg en tur eller dra på besøk til noen du kjenner for å distrahere deg selv. Anonymkode: c08a4...f5b Ok. Du har rett. Jeg trodde det sto hoven. Anonymkode: 8f5d0...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #7 Del Skrevet 25. januar 2018 Jeg har ingen andre symptomer enn utslett nei Litt forkjøla, men det er vel alle på denne tiden av året Vil ikke løpe til legevakten med dette i kveld da det "bare" er irriterende. Ingen blemmer eller sår eller noe, bare rødt. Takk for tips om allergitabelett! Kan Zyrtec fungere? Anonymkode: 98bfb...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #8 Del Skrevet 25. januar 2018 Ja, prøv zyrtec eller cetirizin om du har. Anonymkode: 28754...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #9 Del Skrevet 25. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, prøv zyrtec eller cetirizin om du har. Anonymkode: 28754...6f9 Takk TS Anonymkode: 98bfb...31d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #10 Del Skrevet 25. januar 2018 Tusen takk for tips om allergimedisin! Nå er utslettet vekk, igjen er det bare en hel masse kloremerker 😂 Anonymkode: 98bfb...31d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #11 Del Skrevet 25. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for tips om allergimedisin! Nå er utslettet vekk, igjen er det bare en hel masse kloremerker 😂 Anonymkode: 98bfb...31d Da er du nok allergisk mot noe har du byttet såpe (til kroppen) eller vaskemiddel? Anonymkode: f3fc9...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #12 Del Skrevet 25. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da er du nok allergisk mot noe har du byttet såpe (til kroppen) eller vaskemiddel? Anonymkode: f3fc9...b48 Nei alt er som vanlig... Dette har aldri skjedd før 🤔 Anonymkode: 98bfb...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå