OPIgirl Skrevet 25. januar 2018 #21 Skrevet 25. januar 2018 24 minutter siden, WubWub skrev: er mann, men jeg har hørt av damer at størrelsen min er perfekt. så det er det jeg holder meg til når jeg svarer på slike spørsmål Tror du lyver og at du absolutt ikke har den størrelsen du påstår at du har. En slik monsterpikk virker bare skremmende på meg i såfall. På veldig mange andre damer også vil jeg tro. 5
Mikejohn99 Skrevet 25. januar 2018 #22 Skrevet 25. januar 2018 Min erfaring er at mange damer/ kvinner liker litt store peniser. Er selv relativt stor og har aldri opplevd at noen ikke har ønsket flere runder. Også opplevd at (noen, skjer kkke så ofte) av damene er åpne om det og har det som krav og tenner spesifikt på store peniser, situasjon fra bar: - Hei - dersom du ikke har stor pikk kan du bare gå videre Selv de som har vært veldig små innvendig (er noen av de også) og syns det har gjort vondt ville ha mer, men det var kanskje pga andre ting enn størrelsen. 1
WubWub Skrevet 25. januar 2018 #23 Skrevet 25. januar 2018 9 minutter siden, OPIgirl skrev: Tror du lyver og at du absolutt ikke har den størrelsen du påstår at du har. En slik monsterpikk virker bare skremmende på meg i såfall. På veldig mange andre damer også vil jeg tro. Den er ikke truende så det hadde vært null grunn til å bli redd. Den er bygd for kjærlighet
Hr. Aktiv Skrevet 25. januar 2018 #24 Skrevet 25. januar 2018 Det er ikke størrelsen det kommer an på, det er antall meter pr. sekund.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 25. januar 2018 #25 Skrevet 25. januar 2018 Enda en som har ligget i " koma " og ikkje fått med sg tidligere penistråder !
Gjest Anonym Bruker Skrevet 25. januar 2018 #26 Skrevet 25. januar 2018 Akkurat nå, Anonym Bruker skrev: Enda en som har ligget i " koma " og ikkje fått med seg tidligere penistråder !
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #27 Skrevet 26. januar 2018 16 timer siden, Mikejohn99 skrev: Min erfaring er at mange damer/ kvinner liker litt store peniser. Er selv relativt stor og har aldri opplevd at noen ikke har ønsket flere runder. Også opplevd at (noen, skjer kkke så ofte) av damene er åpne om det og har det som krav og tenner spesifikt på store peniser, situasjon fra bar: - Hei - dersom du ikke har stor pikk kan du bare gå videre Selv de som har vært veldig små innvendig (er noen av de også) og syns det har gjort vondt ville ha mer, men det var kanskje pga andre ting enn størrelsen. Sånne damer som bare er opptatt av størrelser er ikke noe å samle på. Penis er det siste jeg tenker på hvis jeg liker en mann. Anonymkode: 6c231...d00 3
Mikejohn99 Skrevet 26. januar 2018 #28 Skrevet 26. januar 2018 Det kan hende, sier bare at noen jenter syns det er viktig/ liker at den er stor fremfor normal/ liten. Så lenge den ikke er for stor da. Tror færre velger partner basert på størrelse, men om det er kortvarig så er erfaringen at mange liker stor 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #29 Skrevet 26. januar 2018 18-20cm. Men han må være til stede i sengen og ikke bare kjøre på i egen nytelse og sprute etter inn ut sprut. Viktigste er å kose med hverandre og gi av seg selv. Anonymkode: 2da85...a72 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #30 Skrevet 27. januar 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånne damer som bare er opptatt av størrelser er ikke noe å samle på. Penis er det siste jeg tenker på hvis jeg liker en mann. Anonymkode: 6c231...d00 Hva vet du egentlig om det da? Sexliv er veldig viktig for et langvarig forhold, og penetreringen er jo som regel 2/3 av sexlivet Penis er det første jeg tenker på når jeg begynner å like en mann som en potensiell partner, såklart ikke det første jeg tenker på når jeg snakker med noen eller blir kjent med noen, men om jeg begynner å like han så er penis det første jeg tenker på for det har mye å si at jeg tenner på den og blir tilfredstilt av den om vi skal ligge sammen flere ganger. Jeg får høre fra alle menn at jeg er det beste konemateriale de kjenner så hvis noen tenker at de som også prioriterer å ha et godt sexliv i livet sitt er dårlige personer eller partnere så går de glipp av noe Fra mitt ståsted så syns jeg ikke menn som ikke forstår at kvinnen også skal nyte ordentlig av sexen(penetreringen) bør være en selvfølge, er noe å samle på Anonymkode: 3521d...5b1 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #31 Skrevet 27. januar 2018 På 25.1.2018 den 19.45, AnonymBruker skrev: Slutt å mase om dette. Det har blitt tatt opp så mange ganger nå at har dere ikke fått svar nå så får dere det aldri. Er det sånn at når man spør om penisstørrelse, så får man et anfall av gullfiskhukommelse og derfor må man opprette nye tråder? Anonymkode: 0324c...78c Kanskje ikke alle henger på kg? Anonymkode: 229e6...5a2 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #32 Skrevet 27. januar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva vet du egentlig om det da? Sexliv er veldig viktig for et langvarig forhold, og penetreringen er jo som regel 2/3 av sexlivet Penis er det første jeg tenker på når jeg begynner å like en mann som en potensiell partner, såklart ikke det første jeg tenker på når jeg snakker med noen eller blir kjent med noen, men om jeg begynner å like han så er penis det første jeg tenker på for det har mye å si at jeg tenner på den og blir tilfredstilt av den om vi skal ligge sammen flere ganger. Jeg får høre fra alle menn at jeg er det beste konemateriale de kjenner så hvis noen tenker at de som også prioriterer å ha et godt sexliv i livet sitt er dårlige personer eller partnere så går de glipp av noe Fra mitt ståsted så syns jeg ikke menn som ikke forstår at kvinnen også skal nyte ordentlig av sexen(penetreringen) bør være en selvfølge, er noe å samle på Anonymkode: 3521d...5b1 Ja det er svært viktig å være kompatible. Desverre har jeg opplevd at flere jenter har syntes min var for stor. Ikke gøy det heller. Skulle ønske det var flere vide jenter. Anonymkode: a223d...048 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #33 Skrevet 27. januar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje ikke alle henger på kg? Anonymkode: 229e6...5a2 Du trenger ikke å henge her for å se alle de ørten trådene som ligger nedover siden. Anonymkode: 0324c...78c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #34 Skrevet 27. januar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva vet du egentlig om det da? Sexliv er veldig viktig for et langvarig forhold, og penetreringen er jo som regel 2/3 av sexlivet Penis er det første jeg tenker på når jeg begynner å like en mann som en potensiell partner, såklart ikke det første jeg tenker på når jeg snakker med noen eller blir kjent med noen, men om jeg begynner å like han så er penis det første jeg tenker på for det har mye å si at jeg tenner på den og blir tilfredstilt av den om vi skal ligge sammen flere ganger. Jeg får høre fra alle menn at jeg er det beste konemateriale de kjenner så hvis noen tenker at de som også prioriterer å ha et godt sexliv i livet sitt er dårlige personer eller partnere så går de glipp av noe Fra mitt ståsted så syns jeg ikke menn som ikke forstår at kvinnen også skal nyte ordentlig av sexen(penetreringen) bør være en selvfølge, er noe å samle på Anonymkode: 3521d...5b1 Penis er noe av det første du begynner å tenke på? Ok. Jeg tenker mer på om vi er seksuelt kompatible, og at jeg håper at han ikke er egoistisk i senga. Det meste av min nytelse skjer utenom penetrering så om han har en mindre penis så hadde ikke det vært noe negativt om vi var kompatible. Det er masse man kan gjøre som ikke innebærer penetrering for å få nytelse som kvinne. Kanskje han er en jævel på å slikke? Det tenner meg mer enn at penis må være stor De fleste menn har en normal penis og det har vært mer enn bra nok for meg. Jeg kjenner det i hvert fall. Anonymkode: 0324c...78c 6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #35 Skrevet 27. januar 2018 På 25.1.2018 den 18.01, -(-(-(-(-( skrev: hvor står må den være for at du skal nyte den haha Rundt 13-15 lang for da kan han ta meg hardt i alle stillinger uten at jeg får så vondt. Får ofte vondt av sex når de er større og liker heller litt røff sex enn stor pikk Anonymkode: 8ff05...905 4
-(-(-(-(-( Skrevet 27. januar 2018 Forfatter #36 Skrevet 27. januar 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva vet du egentlig om det da? Sexliv er veldig viktig for et langvarig forhold, og penetreringen er jo som regel 2/3 av sexlivet Penis er det første jeg tenker på når jeg begynner å like en mann som en potensiell partner, såklart ikke det første jeg tenker på når jeg snakker med noen eller blir kjent med noen, men om jeg begynner å like han så er penis det første jeg tenker på for det har mye å si at jeg tenner på den og blir tilfredstilt av den om vi skal ligge sammen flere ganger. Jeg får høre fra alle menn at jeg er det beste konemateriale de kjenner så hvis noen tenker at de som også prioriterer å ha et godt sexliv i livet sitt er dårlige personer eller partnere så går de glipp av noe Fra mitt ståsted så syns jeg ikke menn som ikke forstår at kvinnen også skal nyte ordentlig av sexen(penetreringen) bør være en selvfølge, er noe å samle på Anonymkode: 3521d...5b1 Så har jeg sjanse da ...jeg er 21 år gammel og er fra Afrika ..har også en stor penis så
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #37 Skrevet 28. januar 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det er svært viktig å være kompatible. Desverre har jeg opplevd at flere jenter har syntes min var for stor. Ikke gøy det heller. Skulle ønske det var flere vide jenter. Anonymkode: a223d...048 Det er egentlig ikke noe som heter for stor , men det er det jo såklart, kjempestor kan være vanskelig, men da skal det være unormalt svær. I og med at vagina er uberfleksibel så vil en hver kvinne, også de trangeste, få inn en stor penis på 19x14. Men det finnes jo grenser, har du penis på 24 x 18 så forstår jeg godt at du sliter med å finne noen som er kompatible og det er jo like ille det som å bli begrenset i kompatibilitet som de som har for liten penis Anonymkode: 3521d...5b1 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #38 Skrevet 28. januar 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Penis er noe av det første du begynner å tenke på? Ok. Jeg tenker mer på om vi er seksuelt kompatible, og at jeg håper at han ikke er egoistisk i senga. Det meste av min nytelse skjer utenom penetrering så om han har en mindre penis så hadde ikke det vært noe negativt om vi var kompatible. Det er masse man kan gjøre som ikke innebærer penetrering for å få nytelse som kvinne. Kanskje han er en jævel på å slikke? Det tenner meg mer enn at penis må være stor De fleste menn har en normal penis og det har vært mer enn bra nok for meg. Jeg kjenner det i hvert fall. Anonymkode: 0324c...78c Ja, det er det første, så kommer seksuelt kompatibilitet som tanke nummer 2, men jeg vet jo at hvis penis er for liten er vi ikke seksuelt kompatible uansett. At han ikke er egoist i senga tar jeg som en selvfølge, det er aldri noe jeg tenker på , før jeg eventuelt har opplevd han i senga og opplevd at han er en egoist, hvis i det tilfellet så går jeg bare derfra og lar han ikke få pule meg igjen Jeg tar det også som en selvfølge at de er gode på å slikke , vi lever i 2018 og alle menn bør vite at klitoris er nøkkelen, men siden sex sammen har penetrering som den viktigste delen i mannens øyne så er det viktig for meg at jeg også får noe ut av penetreringen, og ikke bare ligger der å ser i taket og lurer på hva jeg skal lage til middag eller hvordan unnskyldning jeg kan bruke for å kaste han ut etterpå mens jeg teller sekunder og venter på at han skal bli ferdig sånn at han kan slikke meg så moroa kan starte for meg og . Ja normal penis er helt fint og bra nok det ! Men jeg foretrekker litt større jeg da Anonymkode: 3521d...5b1 3
Hr. Aktiv Skrevet 28. januar 2018 #39 Skrevet 28. januar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er det første, så kommer seksuelt kompatibilitet som tanke nummer 2, men jeg vet jo at hvis penis er for liten er vi ikke seksuelt kompatible uansett. At han ikke er egoist i senga tar jeg som en selvfølge, det er aldri noe jeg tenker på , før jeg eventuelt har opplevd han i senga og opplevd at han er en egoist, hvis i det tilfellet så går jeg bare derfra og lar han ikke få pule meg igjen Jeg tar det også som en selvfølge at de er gode på å slikke , vi lever i 2018 og alle menn bør vite at klitoris er nøkkelen, men siden sex sammen har penetrering som den viktigste delen i mannens øyne så er det viktig for meg at jeg også får noe ut av penetreringen, og ikke bare ligger der å ser i taket og lurer på hva jeg skal lage til middag eller hvordan unnskyldning jeg kan bruke for å kaste han ut etterpå mens jeg teller sekunder og venter på at han skal bli ferdig sånn at han kan slikke meg så moroa kan starte for meg og . Ja normal penis er helt fint og bra nok det ! Men jeg foretrekker litt større jeg da Anonymkode: 3521d...5b1 Ikke alle menns viktigste del av sex er penetrering. Til meg havner akkurat det et stykke ned på lista. Men jeg registrerer at damer liker å tro det er det viktigste å derfor blir sure hvis de ikke mannen kommer inni dem. Dette selv om de kansje selv har mye større nytelse av andre ting. 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #40 Skrevet 28. januar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er det første, så kommer seksuelt kompatibilitet som tanke nummer 2, men jeg vet jo at hvis penis er for liten er vi ikke seksuelt kompatible uansett. At han ikke er egoist i senga tar jeg som en selvfølge, det er aldri noe jeg tenker på , før jeg eventuelt har opplevd han i senga og opplevd at han er en egoist, hvis i det tilfellet så går jeg bare derfra og lar han ikke få pule meg igjen Jeg tar det også som en selvfølge at de er gode på å slikke , vi lever i 2018 og alle menn bør vite at klitoris er nøkkelen, men siden sex sammen har penetrering som den viktigste delen i mannens øyne så er det viktig for meg at jeg også får noe ut av penetreringen, og ikke bare ligger der å ser i taket og lurer på hva jeg skal lage til middag eller hvordan unnskyldning jeg kan bruke for å kaste han ut etterpå mens jeg teller sekunder og venter på at han skal bli ferdig sånn at han kan slikke meg så moroa kan starte for meg og . Ja normal penis er helt fint og bra nok det ! Men jeg foretrekker litt større jeg da Anonymkode: 3521d...5b1 Nei, det er ikke en selvfølge at de ikke er egoistiske eller at de er gode på å slikke. Det finnes fortsatt menn som knapt vet hva klitoris er, ikke gidder og det finnes de som ikke liker å slikke så det er faktisk ikke en selvfølge. Anonymkode: 0324c...78c 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå