AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #61 Skrevet 26. januar 2018 Håper du ser en fin frisk spire på ultralyden! ❤️ Anonymkode: 03d11...322
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #62 Skrevet 26. januar 2018 Nei det gikk ikke så bra.. Hjertet stoppa for en uke siden😢 og jeg som har vært prøver i 1 år 😢😢 Anonymkode: e0669...7a2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #63 Skrevet 26. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei det gikk ikke så bra.. Hjertet stoppa for en uke siden og jeg som har vært prøver i 1 år Anonymkode: e0669...7a2 Anonymkode: e14f6...f4c 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #65 Skrevet 26. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det gikk ikke så bra.. Hjertet stoppa for en uke siden😢 og jeg som har vært prøver i 1 år 😢😢 Anonymkode: e0669...7a2 Huff, så trist, det var leit, TS <3 Anonymkode: c9097...6cc 1
Gjest chisandra Skrevet 26. januar 2018 #66 Skrevet 26. januar 2018 26 minutter siden, Nerine_ skrev: Har opplevd å blø, jeg ventet for å se om det gikk seg til. Slo meg ikke til ro, men visste at man ikke får gjort noe fra eller til uansett. Hadde ikke skrytt på meg symptomer jeg ikke hadde iallefall. Hva er vitsen med å være så forbaska kverulerende i en tråd som er opprettet av ei som er bekymret? Ts:
Nerine_ Skrevet 26. januar 2018 #67 Skrevet 26. januar 2018 (endret) 7 minutter siden, chisandra skrev: Hva er vitsen med å være så forbaska kverulerende i en tråd som er opprettet av ei som er bekymret? Ts: Kverulerende? Jeg svarte på AB sitt spørsmål og påpekte fakta. Og jeg står fult og helt ved at jeg mener det er feil å lyve om situasjonen kun for eget behov, for det rammer alltid en annen pasient på lista. Så trist TS Endret 26. januar 2018 av Nerine_
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #68 Skrevet 26. januar 2018 Ahhh, det var skikkelig leit TS! Har opplevd det samme som deg, og det er fryktelig trist. Ønsker deg lykke til i tiden fremover - håper du får en liten frisk spire som sitter igjen ganske snart!!! ❤️ Føler med deg. Anonymkode: a2087...9b8 2
Sera D Skrevet 26. januar 2018 #70 Skrevet 26. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei det gikk ikke så bra.. Hjertet stoppa for en uke siden😢 og jeg som har vært prøver i 1 år 😢😢 Anonymkode: e0669...7a2 Uff, sender deg en klem 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #71 Skrevet 26. januar 2018 Neij 😩 Så kjedelig😞 Å ekstra trist når du har prøvd så lenge før den satt også :/ klem❤️ Krysser fingrene for at du blir raskt gravid igjen 😊 Anonymkode: 03d11...322 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #72 Skrevet 26. januar 2018 6 timer siden, Lilleprinsesse skrev: Se om babyen i magen har det bra med ultralyd, kanskje? Det syns ikke jeg. Dette handler om et bittelite barn, så klart er det verdt å sjekke at alt står bra til med det. Da kan du hvertfall garantere for at du kommer inn. Når man er gravid får man vel også en liten morsfølelse? den hadde iallefall kikket inn hos meg hvis jeg så det der i truseinnlegget mitt. Man kan ikke gjøre noe hverken fra eller til.. så ja, når man er i 10. svangerskapsuke så synes jeg det er lite hensiktsmessig å lyve seg inn til offentlig kontroll. Man kan fint betale for en privat time selv dersom man ønsker ultralyd pga blødninger. Dette har ingenting med morsfølelse å gjøre, det er hva man skal bruke offentlige penger på! Anonymkode: ee905...028 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #73 Skrevet 26. januar 2018 Uff så trist ts Ellers vil jeg si at jeg synes det er påfallende mange som tar lett på blødninger i svangerskapet. Hadde litt legekontor tatt like lett på det som det som blir nevnt her, så hadde ikke jeg levd i dag. Ringte legekontoret jeg fordi jeg hadde en liten blødning (uke 11). Fikk faktisk og overraskende nok komme inn med en gang, og det reddet livet mitt. Tok utvendig ultralyd og de klarte ikke se noe verken fra eller til, så de tenkte de skulle måle HCG. Og i det legen sitter og forklarer det kollapser jeg, og blir liggende en liten stund bevisstløs før jeg våkner igjen med lav plus og fullstendig ute av stand til å gjøre noe som helst. Viste seg at egglederen min sprakk... Svangerskap utenfor livmoren. Ble flydd inn på sykehus og hasteoperert, og selv under operasjonen var de ikke sikre på at de klarte å redde meg. Skjønner ikke at helsepersonell klarer å ta lett på blødninger jeg. Anonymkode: 51c2c...96c 8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #74 Skrevet 26. januar 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Nei det gikk ikke så bra.. Hjertet stoppa for en uke siden😢 og jeg som har vært prøver i 1 år 😢😢 Anonymkode: e0669...7a2 Jeg håper du blir gravid fort igjen. Det skjedde meg, vi prøvde 1,5 år før jeg ble gravid første gang - det er 1,5 år etter at jeg tok ut pstav. Men mistet i uke 10 og var helt knust. Ble gravid ved neste siklus umiddelbart og har nå en gutt på tre år. Jeg ønsker deg samme lykkelig slutt. De sier jo man blir ofte enklere gravid etter å ha vært gravid, kroppen er i sånn "må være gravid" modus. Anonymkode: fa318...f12 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #75 Skrevet 26. januar 2018 Tusen takk alle sammen ❤️ Ja nå er det på igjen med engang når jeg slutter å blø😌 Min samboer er klar for ny sats 🤣 Anonymkode: e0669...7a2 4
palamina Skrevet 26. januar 2018 #76 Skrevet 26. januar 2018 Håpet at det skulle gå fint med deg. ❤️ Mistet en gang jeg også, husker jeg trøstet meg med at da kunne jeg i hvert fall bli gravid. Vi ble rådet til å hoppe over den første prøveperioden etterpå, etter at eggløsningen var i gang igjen, men så var det prøving for fullt igjen. Og da ble det full klaff med en gang. Ønsker dere lykke til!
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #77 Skrevet 26. januar 2018 Dette var ikke gode nyheter, men jeg tenkte det nok dessverre kunne være tilfelle utfra bildene..... Håper det klaffer snart og at det blir bra! Forøvrig har du rett på utredning nå om du ønsker det selv. Anonymkode: df379...98f
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #78 Skrevet 26. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk alle sammen ❤️ Ja nå er det på igjen med engang når jeg slutter å blø😌 Min samboer er klar for ny sats 🤣 Anonymkode: e0669...7a2 sender en klem Har vært gjennom 2 MA selv. Så vet følelsen.. Det er skikkelig kjipt når det står på. Men hvis det kan være noen trøst så blir de fleste gravide ganske kjapt etterpå.. Her gikk det også kun noen få prøveperioder før den satt når jeg hadde mista. Har nå 2 friske barn og 3. mann i magen. Snart er det din tur Anonymkode: a9d43...ae6 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #79 Skrevet 26. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette var ikke gode nyheter, men jeg tenkte det nok dessverre kunne være tilfelle utfra bildene..... Håper det klaffer snart og at det blir bra! Forøvrig har du rett på utredning nå om du ønsker det selv. Anonymkode: df379...98f Hva slags utredning har man rett på? Ultralyd? Går dette gjennom fastlege? Jeg mistet selv for et par uker siden, og kommer til å være veldig nervøs dersom jeg blir gravid igjen. Anonymkode: 67cc3...1e9
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #80 Skrevet 29. januar 2018 Hei igjen dere igår ble jeg lagt inn på sykehuset og har fått masse piller og smertelindrende, etter 10 timer kom det endelig ut 🙄 Anonymkode: e0669...7a2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå