AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #1 Skrevet 25. januar 2018 Noen menn sier jo dette. Men nøyaktig hva er det egentlig som er så urettferdig for menn ? Jeg kan ikke helt forstå hvordan menn blir urettferdig behandlet i forhold til kvinner. Anonymkode: 86ad2...2c7
hocane Skrevet 25. januar 2018 #2 Skrevet 25. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen menn sier jo dette. Men nøyaktig hva er det egentlig som er så urettferdig for menn ? Jeg kan ikke helt forstå hvordan menn blir urettferdig behandlet i forhold til kvinner. Menn er nødt til å gjøre farlige jobber hvor de risikerer å dø kvinner ikke er villige til å gjøre
MonsIvar Skrevet 25. januar 2018 #3 Skrevet 25. januar 2018 https://www.nrk.no/norge/jentene-tar-over-prestisjestudiene-1.11866832
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #4 Skrevet 25. januar 2018 Kvinner for lavere straff for samme typer forbrytelse. Spesielt i voldssaker. Media og feminister har upekt menn som overgripere og voldsutøvere. Det går utover barn og andre som blir utsatt for volden. Anonymkode: d8c31...c46
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #5 Skrevet 25. januar 2018 Umulig for en mann å bli dollarmillionær av å legge ut rumpebilder på instagram Anonymkode: afc7e...b7a 4
Nuith Skrevet 25. januar 2018 #6 Skrevet 25. januar 2018 Vanskelig for en mann å gå opp til en tilfeldig kvinne, si "pule?" og få napp. Lettere når du er dame og spør en mann. Dette er grovt urettferdig. Kvinner burde være like tøsete som menn.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #7 Skrevet 25. januar 2018 27 minutter siden, AnonymBruker said: Noen menn sier jo dette. Men nøyaktig hva er det egentlig som er så urettferdig for menn ? Jeg kan ikke helt forstå hvordan menn blir urettferdig behandlet i forhold til kvinner. Anonymkode: 86ad2...2c7 Noen kvinner sier jo dette, faktisk sier du det selv akkurat nå. Men nøyaktig hva er det egentlig som er så urettferdig for kvinner da? Jeg kan ikke helt forstå hvordan kvinner blir urettferdig behandlet i forhold til menn. Anonymkode: 3a468...5b9 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #8 Skrevet 25. januar 2018 Kvinner har to pupper, menn har ingen. Hvordan mener du det er rettferdig? Anonymkode: 050d6...de9
bortebra Skrevet 25. januar 2018 #9 Skrevet 25. januar 2018 Min erfaring er at folk fint klarer å finne årsaker til å se på seg selv som offer, bare de leiter godt nok, uavhengig av kjønn. Og så er det andre, som ikke har tid til å sitte og synes synd på seg selv, og heller gjør det beste ut av det de har. 7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #10 Skrevet 25. januar 2018 45 minutter siden, hocane skrev: Menn er nødt til å gjøre farlige jobber hvor de risikerer å dø kvinner ikke er villige til å gjøre Nope, ikke nødt til noenting. Det er ikke "urettferdig" at noen får mer sex, er smartere, flinkere eller noe slikt - syntes man det er fælt så GJØR noe med det og jobb med deg selv, ikke surte over at andre jobber hardere Anonymkode: 053ea...b9c 5
Trolltunge Skrevet 25. januar 2018 #11 Skrevet 25. januar 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Umulig for en mann å bli dollarmillionær av å legge ut rumpebilder på instagram Anonymkode: afc7e...b7a Det er jeg jammen ikke så sikker på, men det må jo være en fantastisk flott rumpe. Og kropp! Hvorfor ikke forsøke? De fleste kvinner kan heller ikke tjene millioner på rumpa. 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #12 Skrevet 25. januar 2018 Sexisme blir ikke tatt like seriøst når det er rettet mot menn. Ikke i nærheten. Menn har ikke lov til å ta igjen hvis de blir slått av en kvinne. Women & children first Det er noen ting. Når det er sagt, så er jeg lei denne offer kulturen i samfunnet. bortebra sa det ganske greit. Anonymkode: d65a7...ae9 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #13 Skrevet 25. januar 2018 Ingenting altså. Anonymkode: 86ad2...2c7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #14 Skrevet 25. januar 2018 Just now, AnonymBruker said: Ingenting altså. Anonymkode: 86ad2...2c7 Jeg legger merke til at du ikke greide å nevne en eneste ting som var så dårlig for kvinner heller, så ingenting altså? Hvorfor driver slike som deg til stadighet å hyler om patriarkiet og hvor vondt dere har det? Anonymkode: 3a468...5b9 1
Tibbie Skrevet 25. januar 2018 #15 Skrevet 25. januar 2018 Jeg synes at det er urettferdig at menn "har ingenting de skulle ha sagt" når det kommer til å få barn! Om ei dame velger å ta abort får hun full støtte, om hun velger å beholde får hun full støtte. Om han ønsker å beholde eller ikke beholde, så er han egoistisk og skulle "TENKT PÅ DET FØR DU PULTE HO"! Det går begge veier, og han har like mye ansvar for barnet resten av livet som dama. Akkurat der er jeg fryktelig glad for at jeg ikke er mann. 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #16 Skrevet 25. januar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg legger merke til at du ikke greide å nevne en eneste ting som var så dårlig for kvinner heller, så ingenting altså? Hvorfor driver slike som deg til stadighet å hyler om patriarkiet og hvor vondt dere har det? Anonymkode: 3a468...5b9 Men nå var det ikke kvinners stakkarslighet denne tråden handlet om da. Men hva som er så urettferdig for MENN. Kommer du ikke på noe som virkelig er urettferdig og går heller på, " øh, du da?" Anonymkode: da4f0...2b9
WubWub Skrevet 25. januar 2018 #17 Skrevet 25. januar 2018 (endret) Det er ingenting som er urettferdig for oss menn, vi har vunnet lotteriet i livet. Selv tenker jeg at det er trist at kvinner blir utsatt for så mye urett her i verden mens vi menn ikke gjør det. Kvinner burde ha det like fint som oss mannfolka, noe annet er helt uakseptabelt. Endret 25. januar 2018 av WubWub 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #18 Skrevet 26. januar 2018 18 hours ago, AnonymBruker said: Nope, ikke nødt til noenting. Det ser ikke ut til å hindre kvinner i klage når de får dårligere betalt etter å ha valgt lavtlønnsyrker. Anonymkode: be486...a84 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 26. januar 2018 #19 Skrevet 26. januar 2018 14 timer siden, WubWub skrev: Det er ingenting som er urettferdig for oss menn, vi har vunnet lotteriet i livet. Selv tenker jeg at det er trist at kvinner blir utsatt for så mye urett her i verden mens vi menn ikke gjør det. Kvinner burde ha det like fint som oss mannfolka, noe annet er helt uakseptabelt. Om du alvorlig talt går rundt og innbiller deg at menn ikke blir utsatt for noe urett så er du en ekstremt naiv person. Det virker som meg som at du tror fordi du ikke har noen problemer så har ingen menn noen problemer. Så nå kan du kalle meg en kvinnehatende sytete mannsjåvinist siden det er vel det jeg er i dine øyne. Når jeg våger å si at også menn kan ha problemer. Og gå rundt å tro at det bare er kvinner som har problemer er så naivt at jeg ikke har ord.
DonaldDuck Skrevet 26. januar 2018 #20 Skrevet 26. januar 2018 19 hours ago, AnonymBruker said: Umulig for en mann å bli dollarmillionær av å legge ut rumpebilder på instagram Anonymkode: afc7e...b7a Men kronemillionær er ikke noe problem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå