AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #1 Skrevet 25. januar 2018 Jeg jobbet 75%, sa opp noen konkrete vakter pga helse og fordi jeg har en annen jobb det krasjet med. Nå skal turnusen evalueres/endres på. Kan de sette meg inn igjen på de konkrete vaktene igjen da? Anonymkode: c4022...e98
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #2 Skrevet 25. januar 2018 Med mindre du i kontrakten ikke har fastsatte vakter kan de sette deg opp igjen på de ja. Anonymkode: 61fa9...078
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #3 Skrevet 25. januar 2018 Ja teknisk sett kan de det, men det må være en relativt usympatisk, ufølsom og fæl leder som gjør det. Jeg regner ikke med det står noen spesiell turnus i arbeidskontrakten din, bare at du jobber 75 %. Det betyr da at de kan sette deg opp på jobb 75 % av en fulltidsstilling, og turnusen din kan i teorien innebære vakter når som helst, så lenge det tilsvarer 75 %. Men, som sagt, en leder med slik tankegang pleier ikke være veldig populær. Hadde en slik selv, og hun holdt ikke ett år som leder en gang. Anonymkode: aae1b...517
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #4 Skrevet 25. januar 2018 Jeg haddde 75, og sa opp ned til 62 for å få alt til å gå opp. Må ta en prat med henne. Da er jo poenget borte, om jeg får de vaktene tilbake. Anonymkode: c4022...e98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå