AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #1 Skrevet 25. januar 2018 Er dette normalt? Etter at det ble slutt med dama så var jeg så fortvilet, skuffet, såret og forbannet at jeg kastet klokken jeg fikk av henne i gave på sjøen. Dette var en dyr klokke. Kvittet meg også med alt annet spor etter dama. Bilder, klær etc. Dette høres sikkert rart ut. Men jeg fikk ikke exen ut av hodet. Tenkte på henne hver dag i over ett år. Men etter at jeg kastet den dyre klokken følte jeg det som en renselsesprosess. Det føltes som jeg kastet henne i søpla og det føltes godt. Siden har jeg ikke tenkt på exen min og har kommet meg videre. Anonymkode: d7229...289 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #2 Skrevet 25. januar 2018 Spørs hva du mener med en dyr klokke Anonymkode: 09994...0e8 1
Tøytigern Skrevet 25. januar 2018 #3 Skrevet 25. januar 2018 Syns det var en god idé. Klokker kan du alltid kjøpe deg. Men den der ville du aldri brukt. Du kunne sikkert solgt den. Men det ville neppe føltes like bra som å hive den på havet. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #4 Skrevet 25. januar 2018 Materialle ting er ikke alt, noen ganger må du veie opp penger vs følelser. Om det å kaste klokken gjorde det litt lettere å legge henne bak deg, så kan det være verdt det Når det er sagt så vil kloden dø av forsøpling om vi kaster alt og ingenting, så det miljøvennlige og bærekraftige ville vært å selge den Anonymkode: 4afdd...5e5 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #5 Skrevet 25. januar 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørs hva du mener med en dyr klokke Anonymkode: 09994...0e8 nærmere 10000 kr. Derfor det føltes ekstra godt. Istedet for å beholde den, evt selge den, så gjorde jeg en større materiell offerhandling. Anonymkode: d7229...289 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #6 Skrevet 25. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: nærmere 10000 kr. Derfor det føltes ekstra godt. Istedet for å beholde den, evt selge den, så gjorde jeg en større materiell offerhandling. Anonymkode: d7229...289 Halvdyr da. Ikke SÅ dyr at det er rein galskap å kaste den. Bra det funket og det gav deg en god følelse da ☺️ Anonymkode: 09994...0e8
malen93 Skrevet 25. januar 2018 #7 Skrevet 25. januar 2018 Ja det er helt normalt Har du aldri sett en chick flick film? Vi damer brenner både tøy og bøker og kaster parfymen og river i stykker bilder, noen riper opp eller selger den felles bilen og kaster madrassen og det hele. Så slipper man liksom det forfølgelsespøkelset fri og kan leve videre uten eksen og på fresh start
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #8 Skrevet 25. januar 2018 Fint for miljøet og havet da.. at folk kaster det de ikke vil ha der. Anonymkode: 297d4...c0c 2
Gjest Tom Bäcker Skrevet 25. januar 2018 #9 Skrevet 25. januar 2018 Skjønner godt at du gjorde det. Det hjelper deg å komme videre.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #10 Skrevet 25. januar 2018 Jeg har fortsatt smykkene mine etter ekser. Men de betyr ikke noe for meg på den måten i det hele tatt. En fin ring er en fin ring liksom. Tror det er veldig forskjellig hva folk tenker om det. Anonymkode: 735c7...a16 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #11 Skrevet 25. januar 2018 Jeg kvitter meg alle ting etter ekser. Absolutt alt. Sender det i posten, gir det til Fretex eller ødelegger og kaster tinga rett i søppla. Ikke faen om jeg vil ha gaver eller ting fra ekser. De er ikke mennesker i livet mitt lenger sekundet de blir eks. Da vil jeg ikke ha dritten deres i livet mitt heller. Anonymkode: 27a65...69a 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #12 Skrevet 25. januar 2018 Gaver fra ekser blir jeg kvitt. Synes det er respektløst ovenfor ny også hvis jeg hadde blitt spurt hvor jeg hadde fått det eller det smykket, og sagt eksen.. Og er ikke noe jeg selv vil gå med heller, da tankene automatisk går til "eksen ga meg denne" Anonymkode: 93dbe...5bb 1
draug 75 Skrevet 26. januar 2018 #13 Skrevet 26. januar 2018 Etter gammel skikk skal man helst levere slike dyre kjærestegaver tilbake. (Det er derav det heter "å få kurven": gavene leveres tilbake i en kurv.) I grunnen burde man holdt på det. Dyre, varige, gaver (klokker, ringer, smykker...) er egentlig ment på å brukes i lag og er gitt under forutsetninger som ikke er til stede lenger når man ikke er sammen mer, Ikke kan man bruke det med en ny kjæreste("se hvor generøs exen min var, og du..."), og det er råflott å hive det. Da er det bedre å la eksen få det og muligens selge det brukt.
Duftavsommerregn Skrevet 26. januar 2018 #14 Skrevet 26. januar 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: nærmere 10000 kr. Derfor det føltes ekstra godt. Istedet for å beholde den, evt selge den, så gjorde jeg en større materiell offerhandling. Wtf ! Har det rablet for deg, du kunne jo solgt klokken og gitt pengene til de fattige
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #15 Skrevet 26. januar 2018 12 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Wtf ! Har det rablet for deg, du kunne jo solgt klokken og gitt pengene til de fattige Nei. Det var viktig for meg å kaste det. For å få ut all aggresjon og negative tanker. Ville ikke blitt et like bra kick om jeg la ut klokka på finn.. Anonymkode: d7229...289 1
Gjest Terence Skrevet 26. januar 2018 #16 Skrevet 26. januar 2018 Tore Andreas stod på kaien og hulket ukontrollert, før han tok mot til seg og kastet klokken han hadde fått av Else-Britt på sjøen. Etterpå tok han seg til magen, og rullet rundt på bakken mens han ropte: "Hvorfor! Hvorfor forlot du meg!". Plutselig kom det et eldre ektepar med en hund gående. Faen, de hadde fått med seg hele opptrinnet. "Går det bra med deg?", spurte mannen. Tore Andreas følte seg brått emaskulinisert så han tok seg sammen og svarte: "Ja da." "Er det noe vi kan gjøre for deg?", spurte kvinnen. "Nei, det går bra", svarte Tore Andreas. Plutselig fikk ekteparet øye på det halvbrente bålet, hvor Tore Andreas hadde forsøkt å brenne bildene av Else-Britt og klærne hennes. "Du vet det ikke er lov med åpen flamme her, ikke sant"?, sa mannen. "Nei, det var jeg ikke klar over", sa Tore Andreas brydd. Og så løp han. Han løp og han løp. Hele veien hjem. Vel hjemme i kjellerleiligheten hulket han videre og tok seg en runk, mens han hørte på "My Heart Will Go On" med Celine Dion.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #17 Skrevet 26. januar 2018 19 hours ago, malen93 said: Ja det er helt normalt Har du aldri sett en chick flick film? Vi damer brenner både tøy og bøker og kaster parfymen og river i stykker bilder, noen riper opp eller selger den felles bilen og kaster madrassen og det hele. Så slipper man liksom det forfølgelsespøkelset fri og kan leve videre uten eksen og på fresh start Friends Anonymkode: 037c7...6b7
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #18 Skrevet 26. januar 2018 2 minutter siden, Terence said: Tore Andreas stod på kaien og hulket ukontrollert, før han tok mot til seg og kastet klokken han hadde fått av Else-Britt på sjøen. Etterpå tok han seg til magen, og rullet rundt på bakken mens han ropte: "Hvorfor! Hvorfor forlot du meg!". Plutselig kom det et eldre ektepar med en hund gående. Faen, de hadde fått med seg hele opptrinnet. "Går det bra med deg?", spurte mannen. Tore Andreas følte seg brått emaskulinisert så han tok seg sammen og svarte: "Ja da." "Er det noe vi kan gjøre for deg?", spurte kvinnen. "Nei, det går bra", svarte Tore Andreas. Plutselig fikk ekteparet øye på det halvbrente bålet, hvor Tore Andreas hadde forsøkt å brenne bildene av Else-Britt og klærne hennes. "Du vet det ikke er lov med åpen flamme her, ikke sant"?, sa mannen. "Nei, det var jeg ikke klar over", sa Tore Andreas brydd. Og så løp han. Han løp og han løp. Hele veien hjem. Vel hjemme i kjellerleiligheten hulket han videre og tok seg en runk, mens han hørte på "My Heart Will Go On" med Celine Dion. Anonymkode: 037c7...6b7
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #19 Skrevet 26. januar 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kvitter meg alle ting etter ekser. Absolutt alt. Sender det i posten, gir det til Fretex eller ødelegger og kaster tinga rett i søppla. Ikke faen om jeg vil ha gaver eller ting fra ekser. De er ikke mennesker i livet mitt lenger sekundet de blir eks. Da vil jeg ikke ha dritten deres i livet mitt heller. Anonymkode: 27a65...69a I all verden.... Du bør nok bli mer kresen på kjærester! Jeg har vært sammen med folk som slett ikke har vært så bra, men likevel var vi jo glade i hverandre en stund i livet, og jeg tenker på de fleste med godhet og vil dem vel. Anonymkode: 191fe...2c2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #20 Skrevet 26. januar 2018 21 timer siden, malen93 skrev: Ja det er helt normalt Har du aldri sett en chick flick film? Hvorfor ikke chick film film? Chick flick flick? Anonymkode: 191fe...2c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå