AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #1 Skrevet 25. januar 2018 Var på tinderdate med en i går. Jeg følte det gikk veldig bra og vi fant tonen raskt. Da vi skulle dra kysset han meg å sa dette må vi gjøre igjen. Om han faktisk mente det vet jeg ikke .. Det lille inntrykket jeg har av han er at han ikke er noen stor bruker av sosiale medier, så har vært veldig forberedt på at jeg ikke kom til å få en snap e.l. idag. Jeg kunne tenkt meg og møtt han igjen. Hvis jeg ikke hører noe de neste 2-3 dagene kan jeg spørre om han vil treffes eller ville han tatt initiativ dersom han var interessert nok? Det var han som foreslo at vi skulle møtes første gangen. Anonymkode: 9a1d8...e46
Ardenus Skrevet 25. januar 2018 #2 Skrevet 25. januar 2018 Hvis du har telefon nummeret hans, kan du jo alltids sende en sms og spørre om hvordan det går, så får du se hvor samtalen på sms foregår, eventuelt ringe han og slå av en prat. Går det bra, inviter han med på noe.
malen93 Skrevet 25. januar 2018 #3 Skrevet 25. januar 2018 ja jeg ville sendt sms 3-4 dager etter daten å spurt helt casual å foreslått ny dag "hei, takk for sist, lyst til å møtes på onsdag?" uavhengig om jeg hadde hørt noe fra han eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå