MorTil2 Skrevet 25. januar 2018 #1 Skrevet 25. januar 2018 En uke til tilvalg skal være avgjort, og jeg stusser på gulvet. Trenger hjelp av noen med erfaring/kunnskap om gulv. Standard er Boen eik crescendo 3 stav hvit eik, mattlakkert. Forstår det slik at dette er et produkt som ikke selges på privatmarkedet, men så vidt jeg har sett på mine runder i nybygg, er det mye produkt av utbyggere. Så noen har det kanskje og kan gi meg et tips eller to om holdbarhet osv ? Tilvalg, som da koster penger, er Vestheim Eik Robust og Robust Hvit, Tarkett Shade Eik Satin White Plank og Tarkett Pure Eik Rustic Plank. Alle tilvalg er 1-stavs. Om noen har noen råd og tips, taes de imot med takk
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #2 Skrevet 25. januar 2018 Tilvalgene er ofte svært overprisede. Ofte er det billigere å beholde standardvalgene og bytte ut selv etter overtakelse.. Anonymkode: 00d71...f9a
2shy Skrevet 25. januar 2018 #3 Skrevet 25. januar 2018 Får du sett gulvene før du velger? For er det noe jeg personlig styrer unna, så er det gulv som har for ru overflate. Og det er det mange av 1 stavs-parkettene som har.
MorTil2 Skrevet 26. januar 2018 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2018 7 timer siden, 2shy skrev: Får du sett gulvene før du velger? For er det noe jeg personlig styrer unna, så er det gulv som har for ru overflate. Og det er det mange av 1 stavs-parkettene som har. Takk for tips. Skal se på prøver i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå