AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #1 Skrevet 25. januar 2018 Hei! Lurer på deres erfaringer med appen Tise? Jeg har brukt finn.no en del og er stort sett fornøyd med kjøpene mine der. Lastet ned Tise her forleden, og synes den virker grei å bruke. Har tatt kontakt med en selger, men får ikke noe svar. Er dette vanlig der inne, at man ikke får svar? Tok kontakt med support for å høre om det var noen tekniske problemer, men har ikke hørt noe. Anonymkode: e1e31...cb1
^^Belle^^ Skrevet 26. januar 2018 #2 Skrevet 26. januar 2018 Jeg elsker Tise! Har brukt det mye. Jeg har ikke opplevd at det er vanlig å ikke svare på henvendelser, men jeg har selv opplevd å være den som ikke svarte en gang. Da hadde det skjedd noe med appen, og jeg fikk ikke beskjed om at jeg hadde fått melding. Jeg hadde prøvd å purre en gang, og heller gå videre til en ny selger dersom du fremdeles ikke får svar.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #3 Skrevet 26. januar 2018 Har for det meste god erfaring! Eneste er vel at det er litt dumt at det er så veldig mye lettere å være «kjendis» der inne. De blir oftere fremhevet og det syns jeg er litt fjollete. «Vanlige» folk har ikke samme mulighet til å selge tingene sine (det er jo kanskje ikke rart, folk vil jo sikkert heller ha Gucci og sånt enn hva de fleste har råd til?), men det er jo egentlig en annen diskusjon Anonymkode: ce782...adc 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #4 Skrevet 26. januar 2018 Bruker ikke apper som kaller seg for tisse Anonymkode: 620b7...edd
Gjest Tigress Skrevet 30. januar 2018 #5 Skrevet 30. januar 2018 Har de noko erfaring med om det er lett å selgje ting der? Eg har kjøpt eit par ting der, og fått nokre likes på tinga eg legg ut, men elles ingen som har teke kontakt. Er det stor trafikk der, liksom?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #6 Skrevet 30. januar 2018 Jeg fikk likes, men ingen interesse for vanlige plagg(som var veldig billige). Har bedre erfairng med FInn, men da var det en annen type plagg(barneklær av et visst merke). Anonymkode: 455a3...298
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå