AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #21 Skrevet 25. januar 2018 13 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Har handlet mye på nett med vanlig kort.. "Både debetkort som Visa og kredittkort som Mastercard gir deg beskyttelse fra loven. Finansavtaleloven sier at tap fra misbruk av kortet, for eksempel at det trekkes mer enn du har avtalt, skal tilbakebetales av banken (kortutsteder). Dette gjelder både debet- og kredittkort."https://www.dinside.no/okonomi/slik-handler-du-trygt-pa-nett/61256956 Det stemmer ikke. Der har nylig vært en sak i domstolen der flere fikk dekket det de hadde brukt kredittkort på men ikke den delen (på samme handel) hvor de hadde brukt debetkort. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å hva med oss som ikke får kredittkort (av ulike grunner). Jeg har handlet med vanlig visa i alle år. Aldri opplevd snusk. Så lenge man bruker hodet å ikke bruker kortet på utrygge sider. Anonymkode: 30648...db7 Da lever du med en høy risiko på debetkortet ditt. Det er beklagelig at enkelte ikke får kredittkort enten det er slvforskyldt eller andre grunner til at de ikke kan få kredittkort. Anonymkode: bf14a...2dc 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 25. januar 2018 #22 Skrevet 25. januar 2018 (endret) AnonymBruker skrev (På 25.1.2018 den 17.56): Det stemmer ikke. Der har nylig vært en sak i domstolen der flere fikk dekket det de hadde brukt kredittkort på men ikke den delen (på samme handel) hvor de hadde brukt debetkort. Da lever du med en høy risiko på debetkortet ditt. Det er beklagelig at enkelte ikke får kredittkort enten det er slvforskyldt eller andre grunner til at de ikke kan få kredittkort. Anonymkode: bf14a...2dc Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Softstatic Skrevet 25. januar 2018 #23 Skrevet 25. januar 2018 6 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Oy, hudkremen jeg bruker er mye billigere på 123apotek. 181 kr der. Bruker å betale 339. Det er mer enn 150 kr spart! Bruker du vanlig visakort da? Er det trygt? Har ikke kredittkort. Husker ikke i farta, handler så mye på nett. Men jeg har i alle fall ikke brukt kredittkort! Hvis hverken Vipps eller Paypal er tilgjengelig hos 123apotek, er det vanlig kort jeg har brukt.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 25. januar 2018 #24 Skrevet 25. januar 2018 (endret) Daisy_B skrev (På 26.1.2018 den 0.07): Husker ikke i farta, handler så mye på nett. Men jeg har i alle fall ikke brukt kredittkort! Hvis hverken Vipps eller Paypal er tilgjengelig hos 123apotek, er det vanlig kort jeg har brukt. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #25 Skrevet 25. januar 2018 Wow! Tusen takk for tips! Skal snart ha baby og hadde fylt en handlekurv i et annet nettapotek med alt fra bind til stellesalve og ammeutstyr. Det ble ganske nøyaktig halv pris! Anonymkode: dec58...57d
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #26 Skrevet 26. januar 2018 Jeg bestilte i går og har alt fått hentemelding. Anonymkode: bf14a...2dc
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 26. januar 2018 #27 Skrevet 26. januar 2018 (endret) AnonymBruker skrev (På 26.1.2018 den 16.44): Jeg bestilte i går og har alt fått hentemelding. Anonymkode: bf14a...2dc Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #28 Skrevet 26. januar 2018 Legit! Lær deg norsk!! Anonymkode: 3b9d1...892
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #29 Skrevet 26. januar 2018 1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Hente melding fra posten du mener? Bor du langt unna der de hører til? Jeg bestilte i går kveld. Fått beskjed om at det har allerede blitt sendt. Tror nok jeg får det Mandag-Tirsdag, kommer an på posten og om jeg får det i postkassen eller butikk. Hentemelding fra Postnord ja, om at pakken kan hentes på deres utleveringssted. Bor langt unna Kristiansan der de sender fra. Dette var virkelig et kupp av et nettapotek i Norge. Anonymkode: bf14a...2dc
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #30 Skrevet 26. januar 2018 Tror aldri jeg har vært så i ekstase etter å ha funnet et nettapotek som er så billig 😂 Anonymkode: 30648...db7
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #31 Skrevet 26. januar 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legit! Lær deg norsk!! Anonymkode: 3b9d1...892 Det står LEGIT i overskriften. Lær deg å lese. Evt få deg et liv Anonymkode: 30648...db7 2
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 26. januar 2018 #32 Skrevet 26. januar 2018 (endret) AnonymBruker skrev (På 26.1.2018 den 17.56): Hentemelding fra Postnord ja, om at pakken kan hentes på deres utleveringssted. Bor langt unna Kristiansan der de sender fra. Dette var virkelig et kupp av et nettapotek i Norge. Anonymkode: bf14a...2dc Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #33 Skrevet 27. januar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det står LEGIT i overskriften. Lær deg å lese. Evt få deg et liv Anonymkode: 30648...db7 Legit er ikke et norsk ord. Anonymkode: a15a0...1ba
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #34 Skrevet 27. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Legit er ikke et norsk ord. Anonymkode: a15a0...1ba Å her kommer rettskrivingsmafiaen. Har du ikke noe bedre å gjøre med livet ditt? Trist Anonymkode: 30648...db7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #35 Skrevet 27. januar 2018 På 25.1.2018 den 16.28, AnonymBruker skrev: Komplettapotek har også veldig lave priser. Er vel en pakke paracet til 23 kroner eller noe. Men man må betale frakt da Anonymkode: 9ba55...362 En Paracetpakke koster også halve prisen hvis du kjøper den over apotek1.no og henter den på apoteket en time etterpå. Det gjelder for mange varer. Spesielt reseptfrie smertestillende, ormekurer, lusbehandling, canesten osv.. Anonymkode: 4628e...ebf
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #36 Skrevet 27. januar 2018 Har handlet der flere ganger. Jeg trodde Komplett Apotek var billig, visse ting er halve prisen av de til og med! Skal aldri handle i butikk apotek igjen. Anonymkode: b6655...398
Hanne67 Skrevet 28. januar 2018 #37 Skrevet 28. januar 2018 (endret) Jepp, nettapotek er mye billigere enn fysisk apotek. Likevel varierer prisene endel, så lurt å sjekke hvor det er billigst det man skal ha. - https://www.komplettapotek.no Ofte gode tilbud/rabatter. Frakt: https://www.komplettapotek.no/kundeservice/frakt-levering-og-betaling/ - https://www.iapoteket.no Frakt: https://www.iapoteket.no/kundeservice/frakt-og-levering/ - https://www.apotek1.no Gode tilbud/rabatter. Frakt: Fritt over kr 450,- eller hente på nærmeste apotek. - https://www.e-apoteket.no/butikklb.php - http://123apotek.no har fri frakt. Endret 28. januar 2018 av Hanne67
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #38 Skrevet 28. januar 2018 Dette gir jo bare et bilde av hvilken fortjeneste de etablerte apotekene har på sine produkter. Forståelig nok, de har mer utgifter til lokale/ansatte etc. Anonymkode: 295e6...bc8 1
Softstatic Skrevet 18. mai 2018 #39 Skrevet 18. mai 2018 Nå måtte jeg søke opp denne tråden igjen for å justere min anmeldelse noe. Jeg har vært veldig godt fornøyd med 123apotek.no, men det har dessverre gått over. Hvis noen googler, vil jeg ikke at de skal stole blindt på mitt forrige innlegg i denne tråden. De siste gangene jeg har bestilt fra dem, har det tatt altfor lang tid før de i det hele tatt har pakket og sendt varene. I tillegg har det vært et par episoder som slett ikke har imponert meg. En gang sendte de feil vare. Jeg orket ikke å gjøre noe med det, tenkte det var en engangsglipp. Neste gang la de oppi en lapp der det stod at den ene varen jeg hadde bestilt var tatt ut av sortimentet deres, at de ville refundere det den kostet. Hadde de sagt fra (mye) tidligere, kunne jeg bestilt et annet sted. Og hvem har egentlig nettbutikker i 2018 der lagerstatus ikke synkroniseres mot den reelle lagerbeholdningen? Gangen etter det igjen hadde de på nytt latt være å legge ved én av varene jeg hadde bestilt. Jeg sjekket ordrebekreftelsen i tilfelle jeg hadde glemt å bestille - men jeg hadde bestilt. Jeg sjekket pakkseddelen - den stod som pakket. Jeg måtte da sende dem mail og forklare at varen manglet. "Åh ok, da skal vi sende en ny". Senere på dagen fikk jeg mail om at de beklagde så mye, men de hadde vært utsolgt hos leverandøren... Så hvis jeg ikke hadde fulgt godt med, ville jeg aldri fått pengene tilbake. De hadde bare beholdt pengene uten å gi meg varen. Nå har jeg gått over til komplettapotek.no, har bestilt to ganger bare de siste par dagene. Varene sendes superraskt fra dem, de har også gratis frakt, og på de varene jeg har trengt har de absolutt konkurrert med 123apotek med tanke på pris. Kanskje var prisforskjellen større før? 123apotek har i alle fall skrudd opp prisene etter hvert på flere av produktene jeg har pleid å kjøpe. Har forresten handlet med Komplett-konsernet siden 2000, og har aldri opplevd noe tull med dem.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #40 Skrevet 18. mai 2018 56 minutter siden, Daisy_B skrev: Nå måtte jeg søke opp denne tråden igjen for å justere min anmeldelse noe. Jeg har vært veldig godt fornøyd med 123apotek.no, men det har dessverre gått over. Hvis noen googler, vil jeg ikke at de skal stole blindt på mitt forrige innlegg i denne tråden. De siste gangene jeg har bestilt fra dem, har det tatt altfor lang tid før de i det hele tatt har pakket og sendt varene. I tillegg har det vært et par episoder som slett ikke har imponert meg. En gang sendte de feil vare. Jeg orket ikke å gjøre noe med det, tenkte det var en engangsglipp. Neste gang la de oppi en lapp der det stod at den ene varen jeg hadde bestilt var tatt ut av sortimentet deres, at de ville refundere det den kostet. Hadde de sagt fra (mye) tidligere, kunne jeg bestilt et annet sted. Og hvem har egentlig nettbutikker i 2018 der lagerstatus ikke synkroniseres mot den reelle lagerbeholdningen? Gangen etter det igjen hadde de på nytt latt være å legge ved én av varene jeg hadde bestilt. Jeg sjekket ordrebekreftelsen i tilfelle jeg hadde glemt å bestille - men jeg hadde bestilt. Jeg sjekket pakkseddelen - den stod som pakket. Jeg måtte da sende dem mail og forklare at varen manglet. "Åh ok, da skal vi sende en ny". Senere på dagen fikk jeg mail om at de beklagde så mye, men de hadde vært utsolgt hos leverandøren... Så hvis jeg ikke hadde fulgt godt med, ville jeg aldri fått pengene tilbake. De hadde bare beholdt pengene uten å gi meg varen. Nå har jeg gått over til komplettapotek.no, har bestilt to ganger bare de siste par dagene. Varene sendes superraskt fra dem, de har også gratis frakt, og på de varene jeg har trengt har de absolutt konkurrert med 123apotek med tanke på pris. Kanskje var prisforskjellen større før? 123apotek har i alle fall skrudd opp prisene etter hvert på flere av produktene jeg har pleid å kjøpe. Har forresten handlet med Komplett-konsernet siden 2000, og har aldri opplevd noe tull med dem. Her er jeg både enig og uenig med deg. Jeg har aldri brukt nettapotek før denne tråden dukket opp i januar. Jeg prøvde ut 123apotek på flere ting, og var veldig fornøyd. Inntil jeg nå ser at de ja skrur opp prisene sine etterhvert som tiden har gått, har begynt å rote en del med bestillingene og ved en anledning var veeeldig treige med å sende ut. En gang fjernet de en vare på en ny bestilling der jeg la inn en kommentar. Pengene ble raskt refundert, så der er min erfaring ulik Daisy sin erfaring. En av de siste gangene jeg bestilte så kom ikke sendemeldingen før mange dager etterpå. De synes ikke å ha jobbe på lørdager, tidligere. Siste bestilling ble pakket klar på en lørdag. Men selv om de har akrudd opp prisene en del, så er de under prisene til komplettapotek på de tingene jeg har undersøkt siste ukene. Komplettapotek har jeg testet ut en gang fordi 123apotek ikke hadde produktet jeg ville ha. Komplettapotek var like sen eller rask som 123apotek tidligere har vært. Eneste forskjellen er at postnord bringer varene til 123apotek og posten bringer varene til komplettapotek. Dermed blir det to ulike hentesteder. Jeg vet at ledelsen på 123apotek følger med i denne tråden. Så den kritkken de her har fått har de muligheter til å rette opp og gjøre ting bedre, særlig dersom de er et nettsted som vil beholde kunder, få nye kunder og bevare sine jobber. For ordens skyld jeg har ingen personlige interesser i min omtale av 123apotek eller komplettapotek for den del. Anonymkode: bf14a...2dc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå