Gå til innhold

Er denne apoteksiden legit?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så da kan den trygt brukes?

Se på prisene, uhorvelig lavere.

Anonymkode: bb3b0...6c0

Komplettapotek har også veldig lave priser. Er vel en pakke paracet til 23 kroner eller noe. Men man må betale frakt da :)

Anonymkode: 9ba55...362

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.123apotek.no/

Enkelte varer er jo dobbelt så billigere enn på apotek1?

Takk for tips. Jeg forsøkte å bestille en Locobase Repair, veldig mye billigere enn på apoteket. 

Betalte med kredittkort, så går det ikke bra, krver jeg pengene tilbake fra banken. Fri frakt er det og. :blomst:

Anonymkode: bf14a...2dc

Skrevet

Wow takk for tips Ts 👏🏼

Anonymkode: 30648...db7

Skrevet

Bare hyggelig ;) 

Men er den legit da? Tror dere den er seriøs?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare hyggelig ;) 

Ja den er godkjent hos legemiddelverket :) 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare hyggelig ;) 

Ja, det tror jeg faktisk. Ser du på listen over/under her:

22 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Ser sånn ut. har ingen erfaring med den siden selv. 

Oversikt over nettapotek som er godkjent og registrert. 
https://legemiddelverket.no/import-og-salg/apotekdrift/registreringordning-for-nettapotek-i-norge
Den står der som godkjent. 

Så står apotek 123 på listen der. Jeg gikk inn og undersøkte prisen på Folat som jeg må bruke og de er under 50 % av butikkpris det samme var Repairen. 

Det kan være at prisene er ekstra lave for å lokke kunder til seg og så stiger senere. Bare husk å betale med kredittkort ikke debet kort. 

Skrevet

Har du bestilt cetirizin derifra? 

Anonymkode: 1cbd2...4d6

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja den er godkjent hos legemiddelverket :) 

Supert. Flott side. Bestilte Paracet, meget godkjent pris :) 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp;jsessionid=U3ct-uP_-8b6TxiZupoTl-O2cdev8A3RCND8bsdh18-6Pwv8PZZ9!-603775687?orgnr=915445276

Alt ser greit ut i Brønnøysundregisteret. Blir jeg lurt, så skal jeg bli veldig forundret. Takk igjen for tips.

Så ganske safe ut ja, og godt er det, så vi ikke får stappa i oss noen fake medisiner :)

Kos dere med siden.

Skrevet

Siden har bare gode omtaler på Facebooksiden 

Anonymkode: 75eb5...f11

Skrevet

Jeg elsker den siden! Jeg skal begynne med laktase tabletter for å se om jeg kan spise mer laktose. Koster egentlig i underkant av 300 for en pakke med 60 tabletter. På denne siden 159 😱 

Skrevet

Jeg har handlet der mange ganger, bare gode erfaringer.

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

Daisy_B skrev (På 25.1.2018 den 16.54):

Jeg har handlet der mange ganger, bare gode erfaringer.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
16 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Oy, hudkremen jeg bruker er mye billigere på 123apotek. 
181 kr der. Bruker å betale 339. Det er mer enn 150 kr spart! 

Bruker du vanlig visakort da? Er det trygt? Har ikke kredittkort. 

Du må ALDRI bruke vanlig bankort/debet kort når du handler på nettet. Det er aldri trygt. Det er å be om å bli svindlet/utsette deg for id tyveri. Skaff deg et kredittkort, og overfør til kortet straks du har brukt kortet. Snakk med banken din, eller søk om et Norwegiankort. De er lette å få, men du må nruke det med vett og forstand. 

Det hjelper ingenting om nettstedet er trygt, når du gjør deg selv sårbar ved å bruke debet kort. Faktura koster kr. 50 i tillegg hos 123apotek. Når jeg betalte måtte jeg identifisere meg på samme måte som når jeg logger inn i nettbanken. 

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 25.1.2018 den 17.34):

Du må ALDRI bruke vanlig bankort/debet kort når du handler på nettet. Det er aldri trygt. Det er å be om å bli svindlet/utsette deg for id tyveri. Skaff deg et kredittkort, og overfør til kortet straks du har brukt kortet. Snakk med banken din, eller søk om et Norwegiankort. De er lette å få, men du må nruke det med vett og forstand. 

Det hjelper ingenting om nettstedet er trygt, når du gjør deg selv sårbar ved å bruke debet kort. Faktura koster kr. 50 i tillegg hos 123apotek. Når jeg betalte måtte jeg identifisere meg på samme måte som når jeg logger inn i nettbanken. 

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å hva med oss som ikke får kredittkort (av ulike grunner). 

Jeg har handlet med vanlig visa i alle år. Aldri opplevd snusk. Så lenge man bruker hodet å ikke bruker kortet på utrygge sider. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...