Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bruke dem hovedsaklig på trening, og kanskje litt hjemme, og det er det. Prisen er 2k, helt grei.

Tycks? Verdt det? 

Anonymkode: a7b20...fb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes absolutt ikke det, nei. 

Anonymkode: 8e98a...46a

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes absolutt ikke det, nei. 

Fordi?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi?

Lyden er mer enn god nok i langt billigere hodetelefoner. Man betaler mye for navnet og logoen. Og spesielt når man trener synes jeg det er helt unødvendig med så dyre hodetelefoner. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lyden er mer enn god nok i langt billigere hodetelefoner. Man betaler mye for navnet og logoen. Og spesielt når man trener synes jeg det er helt unødvendig med så dyre hodetelefoner. 

Hmm du sier noe der ja. Men er noe med navnet og er jo mange som sier lyden er sjukt bra.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm du sier noe der ja. Men er noe med navnet og er jo mange som sier lyden er sjukt bra.

Du avgjør jo selv om du trenger sjukt bra lyd. 

På et treningssenter er det som regel masse lyder, som fort kan høres selv om du har med egne hodetelefoner. Så om lyden uansett blir "ødelagt" av bakgrunnsstøy (musikk som spiller på høytalere, folk som preiker, folk som slamrer med vekter, during fra tredemøller, osv), synes jeg det er bortkastet med hodetelefoner til 2k. 

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du avgjør jo selv om du trenger sjukt bra lyd. 

På et treningssenter er det som regel masse lyder, som fort kan høres selv om du har med egne hodetelefoner. Så om lyden uansett blir "ødelagt" av bakgrunnsstøy (musikk som spiller på høytalere, folk som preiker, folk som slamrer med vekter, during fra tredemøller, osv), synes jeg det er bortkastet med hodetelefoner til 2k. 

Ja, bedre lyd er jo bare bra.

Men de som kjøper beats, de bruker vel ikke det mye heller? Aldri sett noen gå med det på bussen, med unntak av noen få.

Skrevet

Kjøpt hvis du har lyst, 2000 kroner er jo ikke så galt, men jeg stusser litt på at du tenker å bruke dem til trening. Varmt, upraktisk, uhygienisk (hvis du også har tenkt å bruke dem utenom trening). Jeg ville heller kjøpt noe som er beregnet til treningsbruk, og så kunne du kanskje kjøpe et Beats-sett å bruke hjemme og ute utenom trening.

Anonymkode: c691b...927

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpt hvis du har lyst, 2000 kroner er jo ikke så galt, men jeg stusser litt på at du tenker å bruke dem til trening. Varmt, upraktisk, uhygienisk (hvis du også har tenkt å bruke dem utenom trening). Jeg ville heller kjøpt noe som er beregnet til treningsbruk, og så kunne du kanskje kjøpe et Beats-sett å bruke hjemme og ute utenom trening.

Varmt? Jeg har feks på meg caps og beats, samt en singlet. 

Hvorfor tror du det blir varmt?

Jeg trener styrke.

Skrevet

Det ville vært litt klamt og klaustrofobisk for meg å trene med store øreklokker i alle fall, men jeg pleier å løpe og svetter temmelig mye. 

Vet du om de sitter godt på i liggende stilling og med litt rykking og napping? 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ville vært litt klamt og klaustrofobisk for meg å trene med store øreklokker i alle fall, men jeg pleier å løpe og svetter temmelig mye. 

Vet du om de sitter godt på i liggende stilling og med litt rykking og napping? 

Beats har ikke bare øreklokker, de har også ørepropper. 

Skrevet

Jeg har beats x :) bruker de på trening og reise og jeg liker de. Alltid vært opptatt av å kjøpe god lyd.

Anonymkode: e1ae9...f48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...