AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #1 Skrevet 25. januar 2018 Jeg datet en fyr i seks uker nå. Jeg har skrevet om han før, og lurte på deres tanker rundt å date en "kjent" person - noe han er. Jeg hørte litt rykter om han fra venner og venninner. At han datet damer og "ghostet" de. Naive meg tenkte at han hadde truffet meg såpass mange ganger nå at han MÅ vel være interessert. Skulle ha hørt på dere alle I går fikk jeg en magefølelse over meg at han ikke var interessert lenger. Vet ikke hva det var. Så i dag tidlig spurte jeg han rett ut. Og magefølelsen var riktig. Han syntes jeg var ei flott dame, men han hadde ikke "de" følelsene de siste gangene vi møttes - altså i helga. Og det irriterer meg så at han ikke har sagt noe, og han ville nok latt det renne ut i sanden uten å si noe, om jeg ikke spurte. Og jeg får meg til å skrive at det var fint han var ærlig, og jeg selv hadde nok holdt følelsene ligg ubevisst igjen etter å ha hørt litt rykter her og der. Og han vet jo ikke om disse ryktene og nå føler jeg meg så slem. Han spurte selvfølgelig hva slags rykter det var snakk om og jeg svarte. Jeg skrev det i affekt og vil jo egentlig ikke såre han. Var dette bare helt unødvendig av meg og skrive eller synes dere at det var på sin plass? Anonymkode: f9487...8c2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #2 Skrevet 25. januar 2018 Det er ikke slemt når du bare er ærlig og forteller hva du har hørt av rykter om han, da har han jo mulighet til å gjøre noe med det. Anonymkode: 9b2d0...c39
malen93 Skrevet 25. januar 2018 #3 Skrevet 25. januar 2018 Nei syns ikke det var noe slemt i det, han er nok klar over hva folk sier om han siden han vet at han er sånn. Men unødvendig var det kanskje, for hva du har hørt om han har jo ingenting å si for om han hadde følelser for deg eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #4 Skrevet 25. januar 2018 Jeg synes det var greit at du sa det. Det er jo ikke så lett for deg å vise din beste side gjennom datingen, når du samtidig må forholde deg til rykter om hvordan han behandler jenter. Klart man blir nervøs og usikker da. Anonymkode: a43bd...2f4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #5 Skrevet 25. januar 2018 Hvis han ble litt såret av å høre ting om seg selv som åpenbart er sant, er det bare bra. Well done, ts! Anonymkode: 60b34...213
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #6 Skrevet 25. januar 2018 Nei, det var ikke slemt. Det var helt fortjent Anonymkode: 112b5...d68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå