Huldra:) Skrevet 8. februar 2005 #1 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvilke sportsBHer synes dere er gode? Trenger en ny, og vil gjerne ha anbefalinger og pris... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 9. februar 2005 #2 Del Skrevet 9. februar 2005 Eg er godt nøgd med Swegmark sine. Dei kostar vel eit par hundre kroner, og gir god støtte, samt at dei er mjuke og behagelege. (No har ikkje eg så stor byste som skal støttast då (75B)...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2005 #3 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg liker treningstoppene fra Champion uten lukning. Synes de gir best støtte (70B/C). Pris ca 400. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #4 Del Skrevet 10. februar 2005 Synes sports-bh fra H&M Rowells er knall, jeg. I underkant av 100 kr og kjempefin støtte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2005 #5 Del Skrevet 10. februar 2005 TV2 hjelper deg har gjennomført en test på sports-bh for ca 1 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maetzii Skrevet 11. februar 2005 #6 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg har to fra Swegmarks en "merkeløs" en fra KappAhl.. Sistnevnte er elendig! Ikke kjøp sports-bh på KappAhl! Swegmark sine er fine, men de er egentlig litt for store for meg (har spurt betjeningen og de finnes visstnok ikke i mindre størrelser enn 70.. jeg skal egentlig ha 65). I tillegg syntes jeg de holder litt lite oppe, så jeg har på en vanlig bh under, jeg. Men den kombinasjonen er kjempebra, og bruker nå vanlig bh+sportsbh utenpå omtrent døgnet rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 12. februar 2005 #7 Del Skrevet 12. februar 2005 champion sine er gull! holder det som skal holdes på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. februar 2005 #8 Del Skrevet 12. februar 2005 Champion er bra ja. Og omtrent det eneste merket som selger sportsbh'er i små størrelser... Har hørt mye bra om Swegmark. Neste gang jeg skal kjøpe sportsbh, så blir det fra det merket. Ikke kjøp smooth-bra (eller noe slikt) fra champion, den var ikke så veldig god. Også har stroppene metall som ruster! Idiotisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurélie Skrevet 13. februar 2005 #9 Del Skrevet 13. februar 2005 Bruker også en fra Champion, uten at jeg husker navnet på modellen. Den er i størrelse M, synes den er nokså trang, et slit å få av seg. L ble for stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 13. februar 2005 #10 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg holder meg til Champions sine jeg også! De har vel ulike modeller, og jeg er ikke sikker på hvilken jeg bruker. De har de på de fleste sporsbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 14. februar 2005 #11 Del Skrevet 14. februar 2005 Champion, kostet 399,- på G-sport er ålreit. Har også dårlige erfaringer med Swegmarks kjøpt på KappAhl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. februar 2005 #12 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg har en Shock Absorber fra Berlei. Kjempegrei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 17. februar 2005 #13 Del Skrevet 17. februar 2005 Champion sportstopp syns jeg er best... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 18. februar 2005 #14 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg bruker også Swegmark. Kjøpte den fordi den var ganske billig og jeg hadde dårlig råd. men har funnet ut at den er veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 22. februar 2005 #15 Del Skrevet 22. februar 2005 TV2 hjelper deg har gjennomført en test på sports-bh for ca 1 år siden. Jeg var med å teste. Og jeg er svært uenig i den som vant. Den ga meg dårligere støtte enn en vanlig bh. Det var ingen dårlig bh, men dårlig for meg. Ogd et er viktig å tenke på, vi er alle forskjellige i størrelse, fasthet, og hvilke krav vi setter. Jeg har så store pupper at jeg legger vekt på at de holder seg på samme sted, og da kan jeg ikke prioritere luftig fx. Nettigstoff vil aldri holde mine på plass. Det viktigste er å finne en som passer deg. Og det gjør du ved å hoppe og riste og løpe litt når du prøver. Først da merker du hvor godt den holder og støtter. Når det gjelder pris: jeg har hatt mine sports bh-er i årevis (Stay in Place) og de er like fine og ikke sure. Så de pengene var svært gode investeringer. Jeg trener mye og vil faktisk si at en gos sports-bh er, om ikke like viktig helsemessig, så like viktig for komfort som riktige sko. Hva man har på seg utover dette, er i den sammenhengen ikke viktig. ' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 22. februar 2005 #16 Del Skrevet 22. februar 2005 til vanlig har jeg en b-cup og er veldig fornøyd med Champions sportsBH. Etter at jeg ble gravid eksploderte puppene mine og jeg er nå oppe i en f-cup. Etter at puppene ble større, trengte jeg en større BH med mer støtte og kjøpte en Shock Absorber fra Berlei. Jeg er fornøyd med den også. Den eneste sportsBHen jeg har prøvd som jeg ikke er så fornøyd med er de "BHene" de selger på SATS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 24. februar 2005 #17 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg har en Shock Absorber fra Berlei. Kjempegrei! ENESTE som duger skikkelig... mange er OK, men når man trener vil man vel ha det perfekt??? (så får heller man lide for skjønnheten ellers..) Ikke er Shock Absorber dyr heller! Betalte 399,- hos La Lina. (str 75G) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå