Lidis88 Skrevet 25. januar 2018 #1 Skrevet 25. januar 2018 Vi venter vårt første barn og har bestemt oss for å ikke vite kjønnet jeg syns mange blåfarger skulle gå fint om det skulle være en jente men velger nok ikke rosa jeg er rett og slett bare ut etter inspirasjon og lurer på hvilke farger dere andre har valgt?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #2 Skrevet 25. januar 2018 Vi har to jenter og valgte nøytral farge, lysgrå Anonymkode: f3b3c...9b1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #3 Skrevet 25. januar 2018 Vi malte i Aladdin fra Jotun. Det er en dus blåfarge. Vi valgte den før vi fikk vite kjønn. Vi liker blått, og blått er en beroligende og fin soveromsfarge. Så da ble det det. Vi var også innom dus grønn, men fant ikke noen vi likte. Vi har ellers bare hvite vegger (lys antikk) i hele huset, men akkurat på barnerommet ville vi gjerne ha litt farge. Anonymkode: 50dca...656
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #4 Skrevet 25. januar 2018 Det ene rommet er hvit, men har en blå vegg. Tror fargen het paradis. Har malt en bord med hvite skyer i toppen, og hengt opp en sol-lampe fra IKEA. Har et barnerom i fargen Soft mint. Den er veldig fin, og populær nå, Rolig farge. Syns den kan være både varm og kald, alt etter. Anonymkode: 8a7e8...ccf
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #5 Skrevet 25. januar 2018 Mint grønn, pastellaktig går til begge kjønn og er nydelig. Anonymkode: 0caf5...52f
Vera Vinge Skrevet 25. januar 2018 #6 Skrevet 25. januar 2018 Jeg har to gutter som deler rom. I utgangspunktet var det en hvitfarge på veggene, relativt nymalt da de fikk vårt gamle soverom, og den er for det meste den samme. Vi malte innhukket der de har køyesenga si mørkeblå. Og så er det en vegg på motsatt side av rommet med tapet med gult retromønster med gule fugler, bak en bred hylle/pulyseksjon som er malt i en lys, blek turkisfarge. Har røde stoler til pultene. Så litt retropreg på fargene der.
Fanteria Skrevet 25. januar 2018 #7 Skrevet 25. januar 2018 Jeg har en gutt og han har lyseblått (ganske klar farge) på veggene med gule, hvite og grønn detaljer. Mye geometriske former. Lillesøster skal overta rommet og fargen på veggen skal få bli. Det blir sterk rosa gardiner, gult og hvitt. Tema blir dyr. Storebror får nytt rom og der tror jeg det blir sjøsmaragd eller fusion på veggene med orange, blått i ulike nyanser og litt hvitt. Jeg håper på å skape rom for kreativitet, men samtidig ro når de skal sove. Det blir lagt mye vekt på farger.
strawberry Skrevet 25. januar 2018 #8 Skrevet 25. januar 2018 Lysgrå, men med et lite hint av lysblå. Venter ei jente og synes fargen pssser veldig fint 😊
Wonders Skrevet 25. januar 2018 #9 Skrevet 25. januar 2018 (endret) hvit maling, og wallpaper fra designeren Harald Glööckler. Den har passet til begge kjønn. http://www.color24.eu/ki/King-of-birds-14424.html Endret 25. januar 2018 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå