Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Har meget tykt, glatt hår. Har alltid hatt langt hår, men drømmer om bob. 

Kan det funke? Er livredd for å ende opp med «trekant hår» ( flatt på toppen med massivt volum i lengdene) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme tenkte jeg, mitt hår er veldig tykt og tungt. Men, dette kan frisørene i dag, ble kjempebra😊

Gjest N-Nøff
Skrevet
2 minutter siden, Mona26 skrev:

Hei! 

Har meget tykt, glatt hår. Har alltid hatt langt hår, men drømmer om bob. 

Kan det funke? Er livredd for å ende opp med «trekant hår» ( flatt på toppen med massivt volum i lengdene) 

Henger meg på!

Gjest N-Nøff
Skrevet
2 minutter siden, Ella1 skrev:

Det samme tenkte jeg, mitt hår er veldig tykt og tungt. Men, dette kan frisørene i dag, ble kjempebra😊

Min frisør nekta meg det.. så at det går ikke

Skrevet

Samme her. Hos meg barberte frisøren rett og slett av ca halvparten av håret på bakhodet, og så er det tynnet ut en del på sidene. Trenger bare å føne håret etter dusj, og så er jeg ready to go. Superfornøyd. Bare sørg for å gå til en frisør som vet hva han/hun driver med:)

Anonymkode: 6b3f2...c02

Skrevet
Akkurat nå, Neinøff skrev:

Min frisør nekta meg det.. så at det går ikke

Jøss, frisøren min sa at det ikke var noe problem. Tynnet ut underhåret i nakken og skrådde det bittelitt ned mot haken. Ble omtrent slik:

d28786371ea920733599292ee28494c7.jpg

Gjest N-Nøff
Skrevet
Akkurat nå, Ella1 skrev:

Jøss, frisøren min sa at det ikke var noe problem. Tynnet ut underhåret i nakken og skrådde det bittelitt ned mot haken. Ble omtrent slik:

d28786371ea920733599292ee28494c7.jpg

Har kanskje litt annerledes hår, jeg har bølger/krøller i tillegg, jeg. Særlig hvis det er kort. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...