Gjest N-Nøff Skrevet 25. januar 2018 #1 Skrevet 25. januar 2018 Kjøpte meg en billig en. Passer fint, men blir så klam. Som å ha på en regnjakke. Tips til spftshelljakke som puster godt?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #2 Skrevet 25. januar 2018 Du må nok ha Goretex eller lignende da, og de er ikke så softe. Anonymkode: ef73f...8f5
Gjest N-Nøff Skrevet 25. januar 2018 #3 Skrevet 25. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må nok ha Goretex eller lignende da, og de er ikke så softe. Anonymkode: ef73f...8f5 Det er jo ikke sant, jeg har nameit til ungene og den puster som bare det. Dessverre selger de ikke i voksenstr
Salka Skrevet 27. januar 2018 #5 Skrevet 27. januar 2018 Jeg har en pustende og god softshelljakke fra det islandske merket 66 North. De har masse gode klær. Har noen ulljakker og polarfleecejakker derfra og. Veldig begrenset utvalg her i Norge, men går jo an å handle på nett. Eller enda bedre, ta deg en shoppingtur til Reykjavík.
Gjest N-Nøff Skrevet 27. januar 2018 #6 Skrevet 27. januar 2018 1 minutt siden, Salka skrev: Jeg har en pustende og god softshelljakke fra det islandske merket 66 North. De har masse gode klær. Har noen ulljakker og polarfleecejakker derfra og. Veldig begrenset utvalg her i Norge, men går jo an å handle på nett. Eller enda bedre, ta deg en shoppingtur til Reykjavík. Spørs om jeg ikke må bruke det som unnskyldning for å ta meg en ferietur til Island takk for tips.
Salka Skrevet 27. januar 2018 #7 Skrevet 27. januar 2018 2 minutter siden, Neinøff skrev: Spørs om jeg ikke må bruke det som unnskyldning for å ta meg en ferietur til Island takk for tips. Bare hyggelig! Island er fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå