Gå til innhold

Britax Two-Way i Toyota landcruiser ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som vet om britax two-way passer i en Toyota landcruiser? Tenker da særlig på at barnesetet må støttes mot passasjersete, ikke nakkestøtten.

Anonymkode: 2755d...4da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytte*

Skrevet

Gjorde et kjapt søk på dette, og fant ut at noen hadde fått plass til sitt barnesete av den modellen i en Golf, skulle være litt rart om det ikke passet i en Land Cruiser da. 

Skrevet

Meld deg inn i gruppa «bilstoler» på Facebook og hør der.

Anonymkode: eeef6...51b

Skrevet

Jeg har den i en tredørs fiesta.

Anonymkode: 965c6...e46

Skrevet

Jeg regner med at det er plass, men jeg lurer på om det er vanskelig å montere setet riktig siden det skal støttes mot setet forran, ikke nakkestøtta. 

Jeg har sett i den facebookgruppa, men vil ikke spørre der da jeg ikke vil etterlate meg spor på nettet som tilsier at jeg har barn (komplisert sak).

ts

Skrevet

Har du bilen eller setet? Ta i såfall med ene parten til en forhandler av den andre, og prøv selv. 

Anonymkode: 4ceb4...c99

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg regner med at det er plass, men jeg lurer på om det er vanskelig å montere setet riktig siden det skal støttes mot setet forran, ikke nakkestøtta. 

Jeg har sett i den facebookgruppa, men vil ikke spørre der da jeg ikke vil etterlate meg spor på nettet som tilsier at jeg har barn (komplisert sak).

ts

Den gruppa er slik at innlegget ditt må godkjennes før det blir lagt ut. Hvis du skriver til admin at innlegget skal legges ut anonymt, så gjør de det. 

Skrevet

Forhandler lar deg prøve utstillingssetet i bilen

Anonymkode: 965c6...e46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...