Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre enn meg som syns det er utrolig ubehagelig med menn som sirkulerer rundt dansegulvet på byen?

De som gjerne velger ut en jente etter et par runder, sakte men sikkert sniker seg innpå for å så ha hender over hofter og rompe så fort de ser muligheten. For all del det er lov å prøve seg men det er ikke måten å ta kontakt på. Men når kvelden nærmer seg slutten så opplever jeg det ofte som desperasjon. Særlig jeg som stor kvinne opplever det slikt, gjerne fordi jeg syns de oppfatter meg som et «enkelt offer». 

Vet ikke. Blir bare småkvalm av hele greia. 

Anonymkode: 9027c...d61

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd før

Skrevet

Det er ekkelt. Jeg har sluttet å gå ut på steder hvor dette skjer.

Anonymkode: b63eb...95c

Skrevet

Det skjer hver eneste gang jeg er på byen. Syns det er ubehagelig, men det virker ikke som de mannfolka som driver med sånt bryr seg. De fleste menn som er ute på byen er hyggelige og holder seg til sine venner, men det er alltid noen creep som ødelegger kvelden

Anonymkode: c494d...2ad

Skrevet

Da jeg jobbet som DJ som ekstra jobb for lenge siden la jeg merke til at det var enkelte menn som var ekstremt  pågående mot damer på og rundt dansegulvet. Det jeg gjorde når adferden var ille nok til å få dem kastet ut, var å spille musik som saboterte opplegget deres.

Anonymkode: 98ee0...fc8

• Liker 2
Skrevet

Æsj, det er slike menn som får meg til å ikke like å dra ut på byen.

Når de kommer for nærme (innen rekkevidde) pleier jeg å trampe dem på tærne og gi dem skarpe albuer i magen, men det er alltid andre som prøver. Det er heller ikke noe gøy å hele tiden måtte tenke over om mannen bak meg er opptatt med sitt eller gjør seg klar til å antaste meg, når jeg bare prøver å danse med venninnene mine.

Til de som mener jeg er voldelig mot stakkars uskyldige menn: Jeg får ikke noe særlig kraft på hælen før den bak står så nærme at de forsøker å gni skrittet sitt mot meg, og da regner jeg det som selvforsvar. Tidligere forsøk er bare advarsler om at de har krysset min intimgrense.

Anonymkode: cf02a...876

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...