AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #1 Skrevet 25. januar 2018 Jeg er kvinne da, men jeg sitter ikke og glor på menn på nett. Prøvde Tinder for noen mnd siden, men gikk lei da jeg ikke klarer å bli fristet av et bilde over nett. Er ingen som er så imponerende at jeg føler fornå ta kontakt. men hva er det med menn og det å like omtrent alt de kommer over? Er disse kvinnene så imponerende? Anonymkode: 22701...049
stan Skrevet 25. januar 2018 #2 Skrevet 25. januar 2018 Det er nok en biologisk forskjell på kvinner og menn dette. Menn er mer visuelle i forhold til det å finne en partner. Det gjenspeiler seg jo i at kvinner ofte er mer opptatt av eget utseende. På Tinder vil jo de fleste legge ut bilder som viser den beste siden, og da er det jo ikke så rart at menn liker de fleste. En alminnelig vanlig mann vil jo finne de flest vanlige kvinner attraktive. Hva kvinner liker med menn, er ihvertfall for oss menn, et mysterium.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #3 Skrevet 25. januar 2018 Jada la oss late som at kvinner ikke ser på menn. Anonymkode: 04dae...368 1
Gjest Axl Rose Skrevet 25. januar 2018 #4 Skrevet 25. januar 2018 Bedre å glo på kvinner på nett. Da får jeg ikke kjeft. Jeg prøver å ikke glo for mye ellers. Tryggere å glo på menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå