Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilbake neste uke.. Det er jo snart ukeslutt, men hun skulle finne ut noe for meg ang avslag på en søknad og jeg skulle høre fra henne når hun fikk svar. Dette var torsdag i forrige uke. Så hørte jeg ingenting og purret på i dag, og får svar fra nav om at hun er syk og tilbake neste uke. 

Men får de ikke noen erstatter da?

Er jeg masete om jeg ringer og hører om noen andre vet?

Anonymkode: c6c33...f60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ytterst sjelden at man setter inn en vikar for noen som har kun noen få dagers fravær. Alle kan få influensa, omgangssyke eller en heftig forkjølelse, NAV-saksbehandlere inkludert. 

Det er fullt mulig å spørre om noen andre vet, i alle fall hvis det er noe som haster eller er veldig viktig på andre måter. Akkurat det må du nesten vurdere selv om det er. Hvis ikke - vent til mandag. 

• Liker 2
Skrevet

Veileder i hva og hvor?

Anonymkode: c9109...220

• Liker 1
Skrevet
På 25.1.2018 den 1.22, AnonymBruker skrev:

Tilbake neste uke.. Det er jo snart ukeslutt, men hun skulle finne ut noe for meg ang avslag på en søknad og jeg skulle høre fra henne når hun fikk svar. Dette var torsdag i forrige uke. Så hørte jeg ingenting og purret på i dag, og får svar fra nav om at hun er syk og tilbake neste uke. 

Men får de ikke noen erstatter da?

Er jeg masete om jeg ringer og hører om noen andre vet?

Anonymkode: c6c33...f60

De får ikke erstatter på så kort fravær, du kan ringe eller møte opp og spørre noen andre:)

Anonymkode: 552b0...b86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...