AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 Noen som har erfaringer med prøverør i Danmark med åpen/ikke åpen sæddonor? Jeg trenger ingen gloseord om hvor dumt dette er. Jeg har en livmorssykom som gjør at jeg bør få barn innen et par år, ellers vil ikke livmoren min klare det. Jeg og samboer har gjort det slutt etter 10 års forhold. Så nå følger jeg hjertet mitt. Alle tips mottas med stor takk. Jeg har tyvstartet litt på babyshoppingen allerede. Har kjøpt inn litt babyklær i kjønnsnøytrale klær. Anonymkode: ded16...12d
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #2 Skrevet 25. januar 2018 Jeg ville sett litt på bloggen til ønskemamma, hun har prøvd litt av hvert Anonymkode: 55118...d28 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #3 Skrevet 26. januar 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville sett litt på bloggen til ønskemamma, hun har prøvd litt av hvert Anonymkode: 55118...d28 Takk! Anonymkode: ded16...12d
Siri_H Skrevet 26. januar 2018 #4 Skrevet 26. januar 2018 Jeg har vært til forsøk (inseminasjon) på Vitanova i København. Der var de veldig ok, profesjonelle folk, hyggelige lokaler, godt utvalg meg donorer. Anbefaler det. er du sikker på at du trenger prøverør?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #5 Skrevet 26. januar 2018 5 timer siden, Siri_H skrev: Jeg har vært til forsøk (inseminasjon) på Vitanova i København. Der var de veldig ok, profesjonelle folk, hyggelige lokaler, godt utvalg meg donorer. Anbefaler det. er du sikker på at du trenger prøverør? Takk for tips! Ja, jeg og mannen prøvde på naturlig måte i 7 år. Og jeg har fått beskjed av legen om at jeg bør kanskje teste ut prøverør, for å se om jeg blir gravid med det. - TS Anonymkode: ded16...12d
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #6 Skrevet 27. januar 2018 Jeg brukte CFC i København med lykkelig resultat. Brukte åpen donor via European Sperm Bank som sendte til klinikken. Anonymkode: 8a1eb...488
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #7 Skrevet 27. januar 2018 Men hvorfor har dere ikke blitt henvist til IVF her i landet, for mange år siden? 7 år er lenge. Anonymkode: d6dc1...ff3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå