Gå til innhold

Stikninger - hvordan kjennes de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange forteller om de berømte stikningene i DPO-land, gjerne på én side. Men hvordan føles de? Har lest et par som beskirver de som nålestikk?

Jeg er 7 dpo og har de siste to dagene hatt noen smerter som jeg lurer på om kan være dette, men det kjennes ikke ut som nålestikk.

Derimot kjennes det ut som pulserende trykk mot ett punkt i høyre side av livmoren/eggstokkregionen. Det gjør ikke vondt, mer som en svak pulsering som merkes godt. Gir seg over lange perioder.

Har dette noe med stikninger å gjøre?

Anonymkode: 65c58...248

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som om små bobler sprekker :) 

Anonymkode: 75744...60f

Skrevet (endret)

Hm..Bobler har jeg ikke kjent. Leser om så mange som kjenner noe tidlig i DPO-land. Jeg hadde antydninger til murringer 6 dpo og så var det disse pulserende trykkene - men ellers ingenting - og er veldig klar over at det er fullt mulig å pådra seg falske tullesymptomer bare fordi man kjenner på alt som er å kjenne på.

Blir helt sliten av denne prøvingen jeg - noe av det mest belastende jeg har opplevd.

Endret av juno11
Skrevet
24 minutter siden, juno11 skrev:

Hm..Bobler har jeg ikke kjent. Leser om så mange som kjenner noe tidlig i DPO-land. Jeg hadde antydninger til murringer 6 dpo og så var det disse pulserende trykkene - men ellers ingenting - og er veldig klar over at det er fullt mulig å pådra seg falske tullesymptomer bare fordi man kjenner på alt som er å kjenne på.

Blir helt sliten av denne prøvingen jeg - noe av det mest belastende jeg har opplevd.

Signerer denne. Trodde noe av moroa med barn skulle være å lage de. Så feil kan man ta. Ønsker deg lykke til og håper spira sitter snart  <3

Skrevet
4 minutter siden, Aryamili skrev:

Signerer denne. Trodde noe av moroa med barn skulle være å lage de. Så feil kan man ta. Ønsker deg lykke til og håper spira sitter snart  <3

Takk <3 og det samme til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...