AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 Mange forteller om de berømte stikningene i DPO-land, gjerne på én side. Men hvordan føles de? Har lest et par som beskirver de som nålestikk? Jeg er 7 dpo og har de siste to dagene hatt noen smerter som jeg lurer på om kan være dette, men det kjennes ikke ut som nålestikk. Derimot kjennes det ut som pulserende trykk mot ett punkt i høyre side av livmoren/eggstokkregionen. Det gjør ikke vondt, mer som en svak pulsering som merkes godt. Gir seg over lange perioder. Har dette noe med stikninger å gjøre? Anonymkode: 65c58...248
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 Som om små bobler sprekker Anonymkode: 75744...60f
juno11 Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 (endret) Hm..Bobler har jeg ikke kjent. Leser om så mange som kjenner noe tidlig i DPO-land. Jeg hadde antydninger til murringer 6 dpo og så var det disse pulserende trykkene - men ellers ingenting - og er veldig klar over at det er fullt mulig å pådra seg falske tullesymptomer bare fordi man kjenner på alt som er å kjenne på. Blir helt sliten av denne prøvingen jeg - noe av det mest belastende jeg har opplevd. Endret 24. januar 2018 av juno11
Aryamili Skrevet 24. januar 2018 #4 Skrevet 24. januar 2018 24 minutter siden, juno11 skrev: Hm..Bobler har jeg ikke kjent. Leser om så mange som kjenner noe tidlig i DPO-land. Jeg hadde antydninger til murringer 6 dpo og så var det disse pulserende trykkene - men ellers ingenting - og er veldig klar over at det er fullt mulig å pådra seg falske tullesymptomer bare fordi man kjenner på alt som er å kjenne på. Blir helt sliten av denne prøvingen jeg - noe av det mest belastende jeg har opplevd. Signerer denne. Trodde noe av moroa med barn skulle være å lage de. Så feil kan man ta. Ønsker deg lykke til og håper spira sitter snart <3
juno11 Skrevet 24. januar 2018 #5 Skrevet 24. januar 2018 4 minutter siden, Aryamili skrev: Signerer denne. Trodde noe av moroa med barn skulle være å lage de. Så feil kan man ta. Ønsker deg lykke til og håper spira sitter snart <3 Takk <3 og det samme til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå