AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 Hallois! Har datet en fyr i drøye to måneder nå og merker at jeg har blitt forelska. Jeg er 27 og han 29. Men jeg er veldig usikker på han og hva han føler og vil. Positive tegn er at han er veldig kosete og kjærlig når vi er sammen (holder hender, leker med håret, kysser meg, holder rundt meg), han tar mye kontakt via melding/messenger/snap og snakker om fremtiden. Vennene hans vet om meg. Vi har også vært på en weekend-tur sammen. Negative tegn er at han ikke har så stort behov for å møtes og vi sees sjeldent mer enn en gang i uka selv om han ikke jobber ekstremt, har barn eller er sosial alle andre dager. Han er også jevnlig aktiv på happn. Det kan også gå en dag eller to der det er helt stille. Jeg tenker vel bare at dersom han var keen så ville han ønsket å se meg oftere? Andre venninner møter jo de de dater mye mer, om så bare for å sove sammen, etter et par måneder. Samtidig tenker jeg kanskje at jeg forventer for mye etter kort tid? Noen tanker om dette? Anonymkode: 26627...59a
winnie89 Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 Jeg tenker du har med en introvert å gjøre. Hvis han er introvert i stor grad så trenger han mye alenetid. For å være tydelig: han lader opp batteriene sine ved å være alene. Det betyr ikke at han er innadvendt, som er noe annet. Så har du ekstraverte mennesker, som får energi av å være med andre. For å si det litt polarisert. Det virker jo ellers som han liker deg veldig godt.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 Personlig synes jeg det er litt negativt at han fortsatt er aktiv på Happn. Spesielt etter to måneders dating.. dessverre. Anonymkode: 898e8...805 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #4 Skrevet 25. januar 2018 Det er aldri et godt tegn at han du dater fortsatt er aktiv på Happn Anonymkode: 52a2d...f66 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå