AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 Noen som har vært i Serbia? Er liksom ikke et land jeg hører så mye om, kunne tenkt meg å dratt dit. Evt Bosnia. Hvem burde jeg velge? Noen med erfaringer? Anonymkode: df8ce...356
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 Har vært i Serbia. Vet ikke hva jeg skal si. Alt er billig. Var med en gjengevenn så vi var rundtom på utesteder osv. De har noen artige kaffier og sprit. Likte meg der, men det kommer jo helt an på hva du vil se og gjøre. De er kanskje ikke alltid så god på engelsk, da. Anonymkode: 956fe...71d
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 Har vært i Bosnia. Fantastisk land med interessant historie og kultur, god mat og mye sol. Eneste negative er at det er en del kriminalitet der siden folk er fattige, og mange som jobber i butikkboder er veldig masete. Anonymkode: 1fcf4...f87
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #4 Skrevet 24. januar 2018 Har bodd i Novi Sad for 5 år siden, og var en del i Beograd og ellers rundt i noen småbyer. I småbyene kan man møte en del utfordringer med språk, da spesielt eldre veldig ofte ikke kan engelsk. Kollektivtrafikk og taxi kan også til tider være litt komplisert, da mye er merket med kyrillisk skrift, og mange som jobber innenfor kollektiv snakket ikke engelsk (ikke på buss/togstasjonene heller) Men jeg opplevde hele landet som enormt vennlig, veldig trygt, generelt god stemning, billig, og mye liv. Det er veldig mye interessant historie også. Var en uke i Tuzla i Bosnia også, veldig koselig by! Anonymkode: 43477...67e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå