AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 Hei! Gutten jeg liker og kompisen hans har spurt meg og venninna mi om vi skal finne på noe i helgen, men vi kan ikke være hjemme hos noen av oss (foreldre er hjemme, vil helst være alene). Hva kan vi finne på? Gjør liksom ikke sånne sosiale ting ute lenger! Er bare hjemme og ser på Netflix eller noe :o (kids nowadays). Sånn tilleggsinformasjon: De er 18 år, og vi fyller 17 i år. Takk for tips på forhånd Anonymkode: 91811...2f1
Perle Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 Pizza, bowling, kino, hyttetur, skitur, skøyte-date, harry-tur.
Gjest andysowhat Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 (endret) Har dere penger er listen lang. Bowling, kino, kafe, osvosv. Har dere ikke penger og ønsker å være spesielle innesteder, så finnes det ungdomsklubber osv i forskjellige byer, mulig å sjekke det ut. Vis dere er glad i friluft, så er det alltid billig og dra på fjelltur, besøke gamle lekesteder eller lignende. mmmh. Vis dere er for kule til alt over. Prøv å finn en eller annen hjemmefest drikk dere dritings osv. Skjønt at de kule røyker, puler og drikker seg fulle. Hmmm... Personlig liker jeg biblioteker, og litt mer rolige klubber rundt sånne steder. Liker ofte å lese historier, og besøke historiske steder som kirker, borger, eller andre lignende steder. ^^ Men igjen, alle syns jeg er ukul. Men igjen vis dere er for redde å prøve ting som kan gi feil intrykk av hvem dere "er" så... tror jeg ikke det er noen tips noen kan gi dere. ^^ Bortsett fra at dere må tørre å være barnslige. Endret 24. januar 2018 av andysowhat
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #4 Skrevet 24. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Gutten jeg liker og kompisen hans har spurt meg og venninna mi om vi skal finne på noe i helgen, men vi kan ikke være hjemme hos noen av oss (foreldre er hjemme, vil helst være alene). Hva kan vi finne på? Gjør liksom ikke sånne sosiale ting ute lenger! Er bare hjemme og ser på Netflix eller noe :o (kids nowadays). Sånn tilleggsinformasjon: De er 18 år, og vi fyller 17 i år. Takk for tips på forhånd Anonymkode: 91811...2f1 Dere kan jo lese en bok sammen, på omgang. Det er veldig hyggelig. Kjøp en boks fruktcoctail og kos dere imens dere bytter på å lese. Et annet godt tips er å studere småfuglene i hagen. Se om dere klarer å skille de ulike artene, lag gjerne en liten konkurranse av det. Eller så kan dere gå turer i nabolaget, se inn vinduene hva naboene holder på med. Det syns jeg er trivelig. Anonymkode: 5367f...9f9
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #5 Skrevet 24. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Gutten jeg liker og kompisen hans har spurt meg og venninna mi om vi skal finne på noe i helgen, men vi kan ikke være hjemme hos noen av oss (foreldre er hjemme, vil helst være alene). Hva kan vi finne på? Gjør liksom ikke sånne sosiale ting ute lenger! Er bare hjemme og ser på Netflix eller noe :o (kids nowadays). Sånn tilleggsinformasjon: De er 18 år, og vi fyller 17 i år. Takk for tips på forhånd Anonymkode: 91811...2f1 Museum? 3 timer siden, Perle skrev: Pizza, bowling, kino, hyttetur, skitur, skøyte-date, harry-tur. Ja. Det kan dere gjøre. Spise på restaurant? Gå tur? Anonymkode: 56c57...8a2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #6 Skrevet 24. januar 2018 Kommer litt an på hvor dere bor. Anonymkode: 8ce28...9d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå